• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Rose I

Ta hand om er guys. Här får ni en tidig alla hjärtans dag present. Glöm inte uppvakta den ni håller kär lite extra den dan (man ska givetvis göra det varje dag).

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • PrimitivMan
    I Rose I skrev 2012-02-10 00:41:36 följande:
    Ta hand om er guys. Här får ni en tidig alla hjärtans dag present. Glöm inte uppvakta den ni håller kär lite extra den dan (man ska givetvis göra det varje dag).
    Ta hand om dig själv Rose. Eller kanske bättre, se till att bli vl omhändertagen .

Hmm Alla Hjärtans dag, är det bara jag som tycker att det känns lite flåsgulligt så där. Uppvaktning bara för att man skall typ.

Är det en bra Alla Hjärtans dag present tror ni, att lägga sig naken på sängen med en röd rosett om ett praktstånd och en ros mellan skinkorna . Fast blommor eller choklad är kanske ett säkrare kort.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    P MycketMan skrev 2012-02-10 13:57:54 följande:
    Är det en bra Alla Hjärtans dag present tror ni, att lägga sig naken på sängen med en röd rosett om ett praktstånd och en ros mellan skinkorna . Fast blommor eller choklad är kanske ett säkrare kort.

Jag vill ha en röd rosett om hamdlederna, en ros i munnen och ett praktstånd mellan skinkorna.

Skit i chokladen!
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-10 14:26:42 följande:
    Jag vill ha en röd rosett om hamdlederna, en ros i munnen och ett praktstånd mellan skinkorna.

Skit i chokladen!
    Hehe ja fast det är ju fortsättningen på det hela. Presenten måste ju komma i en fin förpackning . Du har ju redan gått på innehållet. Inget tålamod alls. Du måste ju lära (el läras) att vänta lite
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-10 14:58:24 följande:
    Hehe ja fast det är ju fortsättningen på det hela. Presenten måste ju komma i en fin förpackning . Du har ju redan gått på innehållet. Inget tålamod alls. Du måste ju lära (el läras) att vänta lite
    Sedan när har tålamod verkat vara en av mina starka egenskaper?
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
  • Yoyna

Tålamod är en dygd Agri!
    (Men med tanke på din förmåga att vara just dygdig så... Äh, glöm det! )

• Årsta

Yoyna, saknar inte du också rose? , har bytt mitt nummer om du är intresserad här av dig via meddelande.

• Årsta
    Yoyna skrev 2012-02-10 19:57:42 följande:
    Årsta: klart jag saknar Rose!
    har du hört något ifrån henne, har hon det bra overthere?
  • Yoyna

Årsta: Du får fråga henne. Jag vill inte diskutera personer i deras frånvaro.

Någon som gör något roligt ikväll? Själv lägger jag barn, sen ska jag lägga mig själv. Roligare än så blir det inte, är sjukt trött.