Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Hallå därinne!

debatterar ni skuld nu?

det är fredag, solen skiner. detta är kanske de sista fina dagarna...skit i skulderna idag och njut!!!!!!

• Aynrand

ni behöver att man håller er borta från allvarliga spörsmål helt enkelt...vilket uppnås som bäst med smisk och mkt annat om jag förstår er helt rätt....

• Aynrand

hej alla
    hemma, duktig och lagar mat åt mina underbara döttrar..kyckling i ugnen (vitlök timjam och citron) med klyftpotatis (eller egentligen inte, det kallas för Pommes Dauphine) samt rumstemperade tomater i sallad med vinaigrette,  cheese cake toppad med blåbärssylt i efterrrätt

Mia, jag har redan lagat mat med du skulle gärna få äta den naken i höga klackar...det funkar mkt bra det med...
    Hungrig.......

• Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:35:23 följande:
    15e dec enligt legenden men han vill nog komma ut redan nu som han håller på och härjar därinne. Fattar inte hur han kan vara så pigg när jag är halvdöd, orättvist
    haha det måste vara första barnet..häftigt..!
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-03 19:33:17 följande:
    Tack! Glad

Sånna där kläder tycker jag är riktigt snyggt Skäms. Man behöver inte ha massa accessoarer. Enkelhet är bäst enligt mig.
    hahah helt underbart...tråden bär verkligen sitt namn
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-03 19:32:51 följande:
    Haha mata dig? Jag tänker genast på frasen "gapa stort...!"
    Men det känns som om det blir fel om jag säger det till dig. 
    haha
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 19:43:19 följande:
    @Birger

Den stjärten fick mig just att tappa allt omdöme!!! Var hittar du dem? 
    en gammal favo i repris

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-03 20:05:17 följande:
    Du tycker att hon ser skräpig ut. Rynkar på näsan  Jag tycker att hon ser hel och ren ut.
    nej det är inte alls vad jag menar haha

jag menar att tråden innehåller allt möjligt och ditt inlägg kom ..hur skall jag säga...ungefär som en fluga i maten..helt oväntat!
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-09-03 20:42:32 följande:
    Jag började ju snacka om denna bilden redan i förrgår! Klicka i "visa endast" på mig så ser du.
    och skrev 2011-09-03 20:10:19 följande:
    Det gör hon absolut.

Jättefin bild, Birger. Du förgyllde verkligen min kväll med den.  
    Vad trevligt! Det tog mig 2 dygn att samla mod för att till slut våga publicera den. Cool
    stämmer ju
Svar på tråden Trash-tråden