Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 20:59:50 följande:
Nope. Såvida den inte handlar om bönestolar.
Jag såg en intressant dokumentär häromdagen.
"Min dotters slöja" tror jag den hette. Om konvertiter i Canada och deras förhållande till hijab osv. Handlade om en kvinna som i början av dokumentären försökte få sin äldsta dotter att bära slöja, eller åtminstone tänka på det, och den slutade med att hon själv tog beslutet att ta av sig sin...
du menar papperskristna som konvertera till Islam....
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 21:05:07 följande:
Mmm fast hon var ganska kristen. Föräldrar från Bosnien tror jag det var. Mannen från Algeriet, de var fransktalande, bodde i Canada.
Alltså hon övergav inte religionen, men beslöt sig för att slöjan inte...ja hade en plats i hennes tro, typ.
ok hon kristen, han muslim
hon förblev kristen men bar slöjan..eller?
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 21:18:59 följande:
Nej hon konverterade, bar slöja, tog med sin dotter på en massa träffar där kvinnor (muslimska) informerade om hur viktig slöjan var osv...dokumentären slutar dock med att hon tar av sig slöjan, men förblir muslim...
har varit på loppis några ggr där muslimer säljer...har sett slöjliknande grejer...min kinky mind tyckte att det var kul...en naken kvinna i höga klacka med slöja...plåga henne med mkt allah akbar låter hur bra som helst...
jag är fullständigt respektlös som ni kan se
haha
Det skulle nog inte hända något särskilt, om det var av misstag skulle det bli väldigt lite innan jag insåg att det var kött i och slutade äta. Men jag skulle känna mig äcklad av att veta att jag hade kött i magen, om du förstår hur jag tänker.
Alltså det är sjukt att indoktrineringen och hjärntvättningen fortfarande sitter i efter alla dessa år.
Det känns som att jag syndar och att jag är en hemsk hemsk människa när jag tänker sexuella tankar med islamiska inslag. Det är just en av orsakerna till varför jag vill göra verklighet av min fantasi så jag blir av med allt en gång för alla. Hoppas du förstår vad jag menar.
såklart att jag förstår...jag lägger inga religiösa-politiska värderingar eftersom jag varken är muslim eller har lidit pga fundamentalism.
Själva tanken är sexig...lite provokaton på det hela gör det hela ännu bättre!