Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

I Rose I skrev 2012-06-30 17:07:25 följande:
    Ja, det blev för mycket igår. Jag har inte sovit ett skit inatt och imorse fick jag fnatt och gick iväg och tränade. Däckade dock när jag kom tillbax och har precis kommit till liv.
    Skål
    Naughty by nature
  • Agridulce
    I Rose I skrev 2012-06-30 17:30:06 följande:
    Ja, det blir mer ikväll. Ska hem till pappa och då lär det bli några drinkar. Ska inte dricka mig full ikväll.
    Allt väl Agri?  
    Tack bra söta du. Solig
    Har legat och sovit i solen i hängmattan i eftermiddag så jag är alldeles mosig nu. Kanske dags att pigga upp sig med ett glas vin. Skål
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 18:23:39 följande:

En snabb googling säger mig att det var ett mycket bra tips. Måste definitivt kolla det mer.
    Tack!  

Jag fullkomligt älskar den ön. Bra stad, mysiga gränder mm. Ingen hysterisk inkastarkultur på restaurangerna heller.
    Om man hyr bil el moppe så finns det kilometerlånga underbara sandstränder. Finns även vikar där du kan ligga helt själv.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-07-02 21:29:37 följande:
    Så, Maria, nu har jag lämnat ett tips av högsta klass.
    Vill du sen tacka mig går det alldeles utmärkt. 
    Bra tänkt..... lite fel bara. Lyssna nu på Tant Agri NG.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-07-02 21:41:54 följande:
    Det är väl för helvete inte fel att tacka mig när jag lägger ner hela min fördärvade själ i ett tips av världsklass till den Kära Maria.
    Klart hon ska tacka dig när du väl har tänkt. Det har du gjort dig förtjänt av. Solig
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-07-02 21:48:10 följande:
    Jag anar en antydan till en spydighet här, Agri, men så jävlig är du väl inte vid underbara Anton såhär i början på veckan. 
    Nää, tänkte väl det. 
    Absolut inte, oh underbara Anton. Bara en vänskaplig klapp på axeln i all välmening. Jag skulle aldrig på något vis vara spydig eller provocera. Jag är det skötsammaste som setts i ett par high heels. Oskyldig
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-07-02 22:41:38 följande:
    Fast i dagens läge känns Grekland som ett rätt osäkert kort. Själv gillar jag Turkiet. Bättre mat än Grekland dessutom.
    Men nu är det ju om ett år vi pratar om. Mycket vatten hinner rinna under broarna då.
    Och Turkiet har inte god mat!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-07-03 21:26:20 följande:
    Precis på samma sätt som jag gillar engelsmän i allmänhet men det finns en kategori av engelsmän som är väldigt vidriga (bråkiga, skräniga, tattoerade fotbollshuligantypen).
    Hmmm..... låter som skåningar Drömmer
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-03 21:49:04 följande:
    Allvarligt talat?

REVOLUTIONÄRER.

Svårt det där med stavning.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden