Ja, det blev för mycket igår. Jag har inte sovit ett skit inatt och imorse fick jag fnatt och gick iväg och tränade. Däckade dock när jag kom tillbax och har precis kommit till liv.
Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 18:23:39 följande:
En snabb googling säger mig att det var ett mycket bra tips. Måste definitivt kolla det mer.
Tack!
Jag fullkomligt älskar den ön. Bra stad, mysiga gränder mm. Ingen hysterisk inkastarkultur på restaurangerna heller.
Om man hyr bil el moppe så finns det kilometerlånga underbara sandstränder. Finns även vikar där du kan ligga helt själv.
Jag anar en antydan till en spydighet här, Agri, men så jävlig är du väl inte vid underbara Anton såhär i början på veckan.
Nää, tänkte väl det.
Absolut inte, oh underbara Anton. Bara en vänskaplig klapp på axeln i all välmening. Jag skulle aldrig på något vis vara spydig eller provocera. Jag är det skötsammaste som setts i ett par high heels.
Precis på samma sätt som jag gillar engelsmän i allmänhet men det finns en kategori av engelsmän som är väldigt vidriga (bråkiga, skräniga, tattoerade fotbollshuligantypen).