Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-07-12 15:25:28 följande:
    Birger, för helvete, nu har du allt sketet i det blå skåpet, vet du hur mycket bakterier, kvalster, fästingar, bromsar, knott mm mm det finns i en snuttefilt ???

En hel del kan jag tala om, och det enda sättet att rensa ut möget är att du vittvättar din snuttefilt, således, Birger...gör om, och gör rätt.

In med filthelvetet i tvättmaskinen, ställ den på vittvätt, helst 110 grader, gärna sk extra-long-program, så skall du se att den blir ren som aldrig förr. Ös gärna i 1 liter Klorin samtidigt ihop med tvättmedlet, som du förresten ökar till fyrdubbel dos.

Lycka till, Birger.Solig

Härligt Anton!
    En tvätthjälte!!! {#emotions_dlg.flower} 
    Å andra sidan verkar du ju ha brutal bacillskräck så nu sjönk min aktning lite för dig. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-12 23:28:33 följande:
    Ja.

Var är Agri?
    Som TS tar jag mig friheten att bestämma pris. Priset är Agri.
    30k är "och".

För att vinna mig ska man ta miljonen.     

Känns som det är min vanliga lott att få agera pris. Får väl offra mig då.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-12 23:39:34 följande:
    Typ som en vandringspokal...? 
    Nja... Obestämd
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-07-12 23:38:43 följande:
    Är fullt nöjd med mitt pris . Skall vårda det ömt (i dubbel bemärkelse)
    AJ! Skrikandes
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-07-16 09:56:17 följande:
    Tänk på mig, Agri !!! Alla andra har gått hem, du står lite framåtlutad mot ditt eget skrivbord och putar lätt med din fina röv......jag sätter på dig bakifrån, först i finhålet och sen i det riktiga hålet, du smeker dig själv och kvider av vällust samtidigt som du är nervös för att städerskan skall dyka upp. Men du kommer precis innan du hör henne längre ner i korridoren, i samma ögonblick som dörren öppnas drar du ner kjolen med ett belåtet flin och kysser mig lätt på pannan och viskar : Tack, älskling, vad fin du är....
    Öh.... Skäms
    Tack eller nåt Anton. Vet dock inte riktigt hur det där skulle få mig mer motiverad att jobba. Känns mer som om jag tappade fokuset fullständigt nu.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-07-16 10:38:35 följande:
    Jag tycker det låter jätteskojigt att jobba på kontor. Drömmer
    Du kan ju komma hit och underhålla mig Birger. Gissar att jag inte jobbar allt för långt ifrån dig.
    Dör av uttråkning (förutom när kroppstemperaturen ökar pga oanständiga inboxningar). Förhoppningsvis får jag klart allt idag så jag kan ta min efterlängtade semester. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-07-16 11:30:07 följande:
    Är det Birger nu igen !!!
    Nä!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-07-16 11:37:02 följande:
    Ja, det skulle vara skoj. Men jag får inte tillträda eftersom jag inte jobbar där. Rynkar på näsan   Nallebjörnen, däremot, han är ju så liten att han kanske kan slinka in och hålla dig sällskap.Nalle Han kanske kan ta med sina nya kladdkritor.
    Helt rätt Birger. Vi släpper inte in okända skummisar här.
    lille Birger skrev 2012-07-16 12:03:53 följande:
    Man har alltså kjol på sig där Agri jobbar. Förvånad
    Ja, man har kjol på sig här. I alla fall jag.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden