Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 13:47:02 följande:
    Haha...såklart du gör.

Nej? Vad fick du det ifrån?  
    Således har du alltså tittat på Plutonen ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 13:52:10 följande:
    Aaaahhhh nu förstår jag!
    Nej. Alltså det är så jobbigt att se på film!
    Skicka en gräddtårta med typ jordgubbar, så kan jag se på den ikväll.
    Oh och en flaska vin. Rött.

Jag hade behövt tre helrör Whisky, minst, när jag fick lida mig igenom "Medan vi faller", men inte fan fick jag det, nädå, spik nykter, och det var tamejfan en prestation likt Baumgartner's hopp jag klarade av där, Maria, den saken är klar, å så har du mage att kräva Gräddtårta å dyrt jävla rödvin när du skall se en riktig kvalitetsrulle som jag har rekommenderat !!!

Nu får du faktiskt skämmas, men inboxa mig dina uppgifter, så skall jag se vad jag kan åstadkomma.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 14:09:02 följande:
    Du är galen.
    "Medan vi faller" är en helt fantastisk film, tveklöst en av de bästa jag sett.
    Men fine. Jag ser Plutonen. Och sedan då? Får jag be dig se en film då?

Efter Plutonen är det jämt igen, faktiskt, försök inte här, Maria. Men titta på Plutonen, sen väljer du nästa film du tycker mig vara värd att genomlida, sen, väljer jag en åt dig, sen, är det jämt igen....hänger du med ???
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-16 14:09:09 följande:
    Det är skjorta, svart "kostym" och businesslook som gäller. Hoppas de har bra photoshop.
    Du duger precis som du är, Älskling. Seriöst alltså. Det gör du. Lovar. Du är vacker.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-16 14:18:19 följande:
    Jag hittar ingen länk som visar hans hopp från 39 000 feet bara försöket från 20 000 något
    har du den?
    39 000 meter, inte fot. Återkommer Aynrand...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 14:56:19 följande:
    Hahahahahaaaaaa putt plug
    23 670.....time1.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 15:37:30 följande:
    Jag blev väldigt upptagen där ett tag Anton...
    Väldigt upptagen.

Men ja, absolut. Jag ska känna..... av underverket  Plutonen och ge dig något som förmodligen får dig att.... fundera på självmord.

Deal?

Ja, Maria, under förutsättning att du tittar på ytterligare en av mig utvald film, jag känner att du håller på med ett halvhjärtat försök som går ut på att rövknulla mig just nu. Såhär är det :

Jag har under stor vånda tagit mig igenom "Guds stad" samt "Medan vi faller", det får jag till två stycken filmer. Rätta mig om jag har fel. Du har tittat på superrullen "No country for old men" och inget mer, det får jag till en film. Rätt eller fel ???

Således, Maria, när du har klarat av underverket Plutonen, så ligger vi lika. Eller hur ???

Men jag gillar våran dealing här, faktiskt väldigt mycket, så välj du en film åt mig sen så lovar jag å titta, sen väljer jag. Jag är med på din deal. 100%

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 21:53:35 följande:
    Vadå ytterligare en?
    Jag tror det var typ över ett år sedan jag såg "No coutntry for old men" så jag antar att 1 film på 1 år är liiiite dåligt av mig.

Så ja, jag SKA se Plutonen. Sedan är det min tur (att välja till dig).
    Alrighty? 

Jag ska...springa och köpa den nu, så kan jag se den innan jag somnar. 
    Ja, du får välja till mig sen, men det då fan inte din tur, Maria eftersom vi ligger jämt efter Plutonen. Fatta det nu då.

Men jag går såklart med på dealen att du väljer en åt mig sen, MEN, det innebär samtidigt att du då blir skyldig att se ett av mina suveräna tips.

ÄR DU MED ??? 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 22:05:51 följande:
    Jag tror att jag är kåt.
    Då blir Plutonen ett utmärkt substitut för sex. Garanterat.

Vet inte om det finns mer än en version, det skall iaf vara den med Charlie Sheen och Willem Dafoe i huvudrollerna. 
Svar på tråden Trash-tråden