Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 23:42:25 följande:
    Och jag skulle aldrig rekommendera en film som jag inte gillar.
    Jag vet, Maria, just därför tycker jag våran "byteshandel" är så jädra intressant eftersom jag "tvingas" se filmer jag aldrig brytt mig ett dugg om annars. Och du kan lita på att jag tar mig igenom hela filmerna, Maria, till 100 %, annars vore det liksom ingen mening, jag är dessutom helt övertygad om att det inte kan bli värre än "Medan vi faller", det är fanimej omöjligt...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 07:21:56 följande:
    Ja precis Anton, gränsöverskridande och banbrytande

Jag kan för mitt liv inte förstå varför du inte tycker om "Medan vi faller". Men är för trött för att utveckla tanken mer än så.
    Jag vet inte varför, men IMHO var det rena jädra dyngan, sorry, Maria, men vi kör med uppriktiga recensioner/uppfattningar av det vi skickar på varann, likadant där, ingen mening annars. Tycker jag. Här gäller den nakna, avskalade  sanningen.

Ha en för jävla bra dag, min härliga KVINNA.....

Puss...//Anton Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-17 10:04:34 följande:
    Jag är sugen på att se någon bra film. Något sevärt och med lite absurd sjuk svart humor. Typ Jim Jarmush, Peter Greenaway, Kaurismäkii. Tycker det finns så få bra filmer senaste tiden. Kanske skall se om "Down by law", "Night on Earth" (sekvensen med Roberto Benigni är helt underbar) eller "Kocken, tjuven hans fru och hennes älskare" (riktigt absurd).

Kom att tänka på en annan bra film som jag vill se om. Som är skön i sin lågmälda ton, "Smoke". Är ju Paul Auster som skrivit manus och gillar hans böcker. Ja just det ja, det finns ju en uppföljare till "Smoke" som jag inte sett.
    Hmm................................................!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 10:35:59 följande:
    IMHO?

Jag förstår att det stundvis svider, men jag är inte din kvinna härlig är jag dock, så ett rätt

Jag önskar dig en likvärdigt bra dag!
    Och jag ska se Plutonen. Inshallah. 
    Hmm, jag tror bestämt du övertolkade mina väl valda ord, men men, det skall inte upprepas.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 10:46:12 följande:
    Jag bara skojar Anton.
    Kyss 
    Det är lugnt, jag lovar, MariaGlad
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 11:09:12 följande:
    Phew!

Men vadå "IMHO"? 
    In My Humble Opinion......ja.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 11:09:12 följande:
    Phew!

Men vadå "IMHO"? 
    Jag känner mig särdeles ödmjuk idag, Maria.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 11:19:35 följande:
    Härligt.
    Det krävs en del pisk för att få mig dit, men det är trevligt när det väl sker  
    När vi väl hamnar där, Maria, behöver du inte oroa dig för min kondition, du kommer ge dig före mig. Jag har upptäckt hur trevligt det är att tillfoga smärta. Seriöst.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 11:27:36 följande:
    Du har typ blivit frälst med andra ord.

Välkommen  
    Ja. Definitivt.

Och tack. shiny.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 17:20:55 följande:
    Ja jag byter nog inte, blir bara en massa förvirring

Jag gillar dock "busigamysmamman". 
    Ja, det var ju inte så tosigt, eller så kan du välja Filthy Bitch, det tycker jag vore ett vackert nick, Maria....
Svar på tråden Trash-tråden