Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Vet ni vad som brukar menas med en kanonlista?

• lille Birger

På min profil står det att min graviditet startade Ons 25 jan 2012 och att min menscykel är ca 28 dagar.

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-29 11:40:10 följande:
    Grattis till graviditeten! >.<
    Ååh, tack! Glad
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-29 11:43:14 följande:
    ;D Får jag klappa på gravidmagen sedan? försiktigt? lr måla blommor på den som dom gör i filmer?
    Jag har faktiskt inte fått någon mage än trots att jag, enligt FL, är i 10onde månaden.
    Kakaa skrev 2012-10-29 11:45:55 följande:
    Jag tror jag nyss blev kär.. på riktigt.
    Tar den känslan bort gammal-och-gaggigheten?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 12:03:24 följande:
    Jag är väldigt effektiv idag!

Har du borstat tänderna?
  • lille Birger

Nallen brukar också vara orolig vid starten. Rynkar på näsan Han kryper nära mig och griper tag i min tröja. Nalle

Sen när planet väl lyft är han hur munter och energisk som helst! Inga sura miner. Solig

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 15:14:08 följande:
    Shit, Ulf, menar du allvar, fixar du en landning i 36 knop rak sidvind. 

Jag är fan impad på riktigt. Helvete alltså. Du är pilot av det rätta virket, det må jag säga.....

Tänk om Ulfsas flög planet som visas på 0:26 Drömmer
    och skrev 2012-10-29 14:24:53 följande:
    Grattis för övrigt, Birger! {#emotions_dlg.flower}

Jag skulle kunna skriva en fin sagobok som du kan ha att läsa för lilla bebisen när den tittar ut. Jag kan ha ett urval av dina bilder i den här länken som illustration?
    Tack.  Ja, du kan komma och hälsa på!
  • lille Birger
    och skrev 2012-10-29 16:25:36 följande:
    Haha...

Ja. Så är det nog. Fast inte spröd väl? 
    Krispig, knaprig?
  • lille Birger
    och skrev 2012-10-29 16:30:07 följande:
    Jag har redan slutet klart på barnboken. Bebisen kommer att mosas av en gigantisk tantrumpa eftersom han inte hade vett att hålla tyst av och till.
    Jättebra att den gigantiska tantrumpan spelar en viktig roll i handlingen, men slutet måste vara lyckligt för att boken ska godkännas. Tantrumpan kanske sätter sig i knät och lapdansar för en främmande man?
  • lille Birger
    och skrev 2012-10-29 18:08:55 följande:
    Du menar att du har tänkt rata en fin present? Som jag har lagt ungefär hundra timmar på att färdigställa åt bebisen?
    Jag litar på att du inte vill kasta 100 timmars arbete i sjön bara för att du ska ha ett slut som inte är lämpligt i en barnbok. Solig
Svar på tråden Trash-tråden