Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-10-29 18:35:16 följande:
    Ohlala vilken slyna......
    Jag skulle ha sagt "Tack detta var bra underhållning...varför inte göra det vaken nu".....liten paus..."vsg!"

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:40:10 följande:
    Åh får jag anmäla Birger för att han påstår att jag är ett troll nu????
    Snälla säg ja!!!!

Jag har fortfarande bara anmält en idiot här på familjeliv så jag känner att det är dags för en ny anmälan nu (därmed inte sagt att Birger är idiot, jag vill bara anmäla). 
    Men om du anmäler försvinner ju den fina bilden.
  • lille Birger

Såhär kan jag tänka mig att det ser ut på damernas invägning hos de lite mindre etablerade MMAorganisationerna:

Vad tror du Anton?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-10-29 19:21:28 följande:
    Kalla mig inte troll då ditt elände!!! DödDemonDöd
    Okej. Lille Birger får börja tänka sig vilka inlägg han citerar när han kommer med bilder. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-10-29 20:19:51 följande:
    jag vill piska henne
    Då kanske det är bra om hon böjer sig ned och håller om sina anklar.
  • lille Birger
    kapten howdy skrev 2012-10-29 21:48:31 följande:
    Birger va fan?

Är du sur för att jag inte tackade sist?
    Tror du inte jag uppskattade det?
    Det gjorde jag.
    När mamma var på väg in på toaletten hörde hon ett snyftade inne på Birgers rum eftersom dörren stod på glänt. Mamma öppnade försiktigt dörren och såg att lille Birger satt på sängen inlindad i sin snuttefilt och med tårar rinnandes ned för kinderna. Mamma blev häpen eftersom lille Birger hade varit så munter och trevlig tidigare under dagen. Hon frågade Birger vad som var på tok. Då visade lille Birger de elaka kommentarerna från de stora tjejerna (Och och Agri) för mamma, som sa att dom var väldigt väldigt onödiga.

Mamma tröstade sedan lille Birger genom att krama och räcka honom hans nallebjörn vilket till sist fick lille Birger att känna sig lite bättre till mods. {#emotions_dlg.flower}

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 22:08:56 följande:
    Underbara Anton tror att han skall se på möjligheten att extraknäcka hos en av de lite mindre etablerade MMAorganisationerna. 

Jag tycker både dom med likaledes dom utan uniform verkar behöva assistans. Och jag är rent jävlig på att assistera. Fast i ärlighetens namn kommer jag agera enväldig arbetsledare här. Med rätta. Det ser du väl inget fel med. Birger ???
    Anton, jag tror att du skulle passa jättebra som arbetsledare där bara du kan hålla isär och hindra två nakna kvinnor som nyss har vägt in från att börja slåss under stare-downen

.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-10-30 09:43:46 följande:
    god morgon!

Vilken häftig rumpa. Tungan ute

Jag tycker det är snyggt när höfterna är tillbakaskjutna sådär, så att rumpan nuddar hälarna. Har flera bilder på samma ställning på datorn.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 16:10:41 följande:
    Haverefras är en stackars oskyldig kvinna som blir felaktigt terroristmisstänkt och bortförd av polisen och satt i en mörk fängelsecell.
    Typ såhär (förutsatt att de konfiskerar hennes klänning alltså):

?

Det där rummet är dock inte så mörkt.

• lille Birger
    och skrev 2012-10-30 16:46:50 följande:
    Nej, Birger.

Havrefras är mycket blondare än så, och väldigt mycket smalare. Underkläderna är helt fel med.
    Har hon string eller vanliga?
Svar på tråden Trash-tråden