Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Okej Anton, då säger vi så!

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-12 10:03:10 följande:
    Wow...Whitney Houston är död...

• Yoyna
    Agridulce skrev 2012-02-12 10:27:22 följande:

Vem syftar du på nu?

Nä, du delar ju gärna. Så vitt jag vet iaf! Hjärta
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 10:46:13 följande:
    Och så vill jag passa på att önska alla mina fans, alla mina vänner här, och alla mina älsklingar.....en riktigt härlig söndag.

Och såklart ett  Hjärta  till min egen lilla goding. Puss.

Kram till er alla från //Anton. 

Kram? Jag trodde det var du som kommit överrens med mig (?) om att vi nu lämnat kram-stadiet för . Har jag missförstått något????
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 14:11:44 följande:
    Nädå, inte alls, kära Yoyna, men jag kan ju inte hälsa till samtliga fruntimmer som läser i tråden att :

"Ha en trevlig söndag, alla mina damer, och tänk på Anton. Tänk er : att Anton, och framför allt hans organ, befinner sig långt inne i er. Först mellan benen, sen i munnen. Söndagen kan inte bli trevligare än så".  

Eller det kan jag kanske !!!! ???

Oo, nej herregud så närgången behöver du inte bli!!!   Då håller vi oss till kram från och med nu. Trots allt.

• Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 14:26:28 följande:
    Nu är det ju inte du som avgör det. Helt och hållet jag som håller i taktpinnen här. 
    Du, vet du... Jag är inte alls lika foglig som och. Inte på långa vägar. Håll du i din taktpinne (för det krävs lite mer än så för att få mig på knä) så får vi se vem som är kapabel att avgöra om puss eller kram är lämpligast...  

och!  
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 14:52:12 följande:
    Men Yoyna, vänner hjälps väl åt?

Om du hjälper mig, hjälper jag dig.  

Klart vi hjälps åt baby! Menar du att du ska få ner mig på knä och vice versa? Eller menar du att vi ska pussas och kramas?
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 14:55:47 följande:
    Av säkerhetsskäl och risk för raseriutbrott tänker jag inte utveckla det mer här.

Men jag pussas och kramas gärna med dig. Hjärta 

Då får du vara så snall och utveckla det någon annanstans tycker jag! Hjärta puss å kram
  • Yoyna

Och, tack! Ja, nu förstår jag precis vad du menar! Ber om ursäkt för min trögtänkthet tidigare!

Nalle står just nu i skamvrån med tårar i ögonen.

• Yoyna
    Agridulce skrev 2012-02-12 16:42:24 följande:
    Eller hur? Är ju känd för mitt stora generösa sinne....... eller nåt.

KyssHjärtaSolig

/Oskyldig   
Svar på tråden Trash-tråden