Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Och: fin kort kjol du har på dig...

• Yoyna

Och.. Ja det ser ut så. Väldigt slarvigt av dig!

*ser mig om efter den där pekpinnen*

• Yoyna

BJ, nej jag skulle aldrig äta upp någon annans bulle. Jag matade duvorna på V-by torg med den. Dessutom var det din mamma som bad mig om det eftersom hon inte vill att du ska äta sötsaker mitt i veckan, eller hur?

• Yoyna

Och: jovisst, men när någon så uppenbart missköter sig måste detta korrigeras, right?

• Yoyna

Och: känner du dig mer motiverad att sköta dig nu?

BJ, min intention var inte att såra dig.

• Yoyna

Och, du får nog be riktigt fint om du ska få slippa...

Men jag??? Jag har väl aldrig gjort något som föranleder källar-besök?! Agri?

• Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2012-02-14 21:48:41 följande:
    Nu är det ju REKTORN, och ingen annan, som bestämmer vem som skall uppfostras i källaren. Och hur länge. OCH HUR HÅRT.

Tänkte bara upplysa fröken om detta. 

Det är inte jag som är Fröken i det här sällskapet! (Men jag råker veta att Fröken håller med mig i just det här sammanhanget).

Så länge jag saknar styrning så blir det som det blir... Tänkte bara upplysa rektorn om detta.

KRAM     
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-14 21:57:30 följande:
    Det är faktiskt ganska dålig upprätthållning här rent generellt.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-14 21:57:34 följande:
    Jaha och jag då?

Jag förtjänar också bestraffning. 
    Ni två förtjänar det bästa och mesta vad gäller upprätthållning och bestraffning

Det är många som inte får det de förtjänar vilket i sig är ett brott mot de mänskliga rättigheterna. 

Åtgärd?     
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2012-02-14 22:05:23 följande:
    Mina olydiga slynor till elever vill bestraffas hela helgerna, och det frivilligt !!!!!

Antingen är det fel på läroplanen. Eller också är det så rätt som helvete......

Om jag inte är felunderrättad så har läroplanen nyss reviderats (NG?) så den är troligen bättre än någonsin förr!
Svar på tråden Trash-tråden