Trash-tråden
Men pisk skulle funka lika välgörande.
Jag tror att ni menar samma sak. Bara att ni använder er av olika omskrivningar. Det handlar om att må bra!
Jag är ensam hemma och kollar på en dålig skräckfilm. Men det spelar ingen roll att den är dålig, jag är ändå så rädd och jag inte vågar sätta ner fötterna på golvet... 

PM: nej, den var det inte, känner igen din beskrivning och tror jag har sett den med. Det var väl någon typ av människor som levde i ett berg?
Anton: nej, det var inte Grottbjörnens folk! Men tack för det konstruktiva förslaget.
Agri: nej, det var varken Resident Evil eller smurfarna. Nu tycker jag dessutom att du har varit så elak mot mig att jag inte vill prata med dig
God morgon Årsta!
God morgon NG! Kan du inte utveckla dina gymnastik-tankar lite...? Känner mig nyfiken!
Jag tindrar bara med bambiögonen när jag spelar korkad eller när jag får höra att skött mig bra.
Om jag är lite rädd spärrar jag upp ögonen och skälver på ben och näsvingar...
Vad föredrar du Agri...?
Agri: då spelar jag korkad alltså!
*blink blink*
The ring har jag sett! Om jag blöter ner håret och drar det framför ansiktet ser jag ut som brunnstjejen... Läskigt va?
Mm, japaner verkar ha en del creepy hangups. Men de är ju ganska många oxå så procentuellt är de kanske inte värre än andra?
NG, du och jag skulle säkert kunna utföra ett trevligt trupp-program!