Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-05 23:55:29 följande:
    Ja. Och allt är ditt fel. Hade du bara kommit så...........................!!!
    Jag kom nyss. Men det kanske inte räknas !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-06 08:09:34 följande:
    God morgon! :D
    Morrn...littleman2.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-06 08:20:15 följande:
    Flexxar du musklerna ?
    Första innan frukost. Alltid.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-06 08:28:11 följande:
    Ohh, Det är säkert en fin vy. :)
    Mycket....shiny.gif
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-06 08:30:13 följande:
    Lika fin som fantomen?
    Minst.

Fast jag klarar inte fingrarna i golvet med raka ben direkt ur bingen, inte utan att riskera ett ryggskott. Men fin är jag...
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-06 08:39:25 följande:
    Det är inte det att han klarar det som gör honom vacker.. 

Du är nog minst lika vacker som Fantomen.. utan att vara bög.. *fortf bitter* 
    Tack, Kakaa, du är en snäll kvinna.Kyss
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-06 09:40:38 följande:
    Hej Anton. Hjärta 

Det gör jag. Jag är väldigt vig. En mycket bra egenskap faktiskt.
    Jag kreverar.....
  • Anton Chigurh

Efter detta är det definitivt slut med allt vad lussebullar heter för min del, så fort jag ser en lussebulle framgent lär denna bilden poppa upp. Och det är MARIAS fel.

Dessutom smakar Saffran vedervärdigt.

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-06 20:06:32 följande:
    Det finns ju en tjej på familjeliv som har gjort en tårta som det ut som en piercad snippa. Hon har även fått med det andra hålet, tvåan som du kallar det.

Jag tycker inte om lussebullar. Jag tycker heller inte om Saffransbullar. Däremot är jag jävligt glad i tårta. 

Det här var en väldigt fin tårta, Birger. Tack. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-06 21:03:51 följande:
    Du har ingen smak, älskling. Saffran är gott. Inte tårta.

Har du sugit av taxichaffisen än? 
    Saffran är Guds straff till mänskligheten för att nån jävel tog en tugga av ett äpple för typ 100 år sen.

Och nej, Älskling,Hjärta det har jag INTE gjort, sugit av nån taxichaffis, däremot har jag denna vackra eftermiddag tagit ett sms- lån, med en ränta på 1270 %, och betalat din förbannade skuld, och vad det innebär, det kan du nog fan räkna ut själv, Älskling,Hjärta men jag skall i alle fall berätta. Så inget missförstånd uppstår mellan oss.

Jo, eftersom jag har reglerat den uppkomna skulden direkt med innehavaren av nämnda skuld så har jag övertagit rättigheten till avsugningen du så gentilt har utlovat. Och vem du kommer få suga av ett antal gånger, ett stort jävla antal gånger med tanke på den något höga räntan på mitt lån, det tror jag du fattar. Att det handlar om en väldigt stilig och tjusig herre på 188 centimeter som väger runt 85 kilo, och, med en väldigt fin banan.

Svar på tråden Trash-tråden