PrimitivMan skrev 2012-10-31 22:26:14 följande:
Onekligen. Kom att tänka på den här historien (något omarbetad):
Anton är skeppsbuten och simmar iland på en öde ö. Efter en tid och under plågsam ensamhet så ser han plötsligt någon som kämpar för sitt liv. Han simmar ut och räddar personen, en kvinna Zeta-Jones.
Hon är ytterligen tacksam för sin räddning, av sin hjälte Anton. "Jag är din för all evighet". De startar ett passionerat förhållande där på den öde ön och har makalöst bra sex.
Men sen en dag så märker hon att Anton är lite nere, deppig. "Är det något jag kan göra för dig? Min kropp är din. Jag gör allt för dig". Anton skruvar sig lite och till sist klämmer han ur sig: "Jo det är en sak. Där nere på stranden finns det lite manskläder slängda. Kan du ta på dig dem och låtsas vara man. Ta på en lösmustasch också eller något".
Catherine blir först lite ledsen "Tänkte väl att det här var för bra för att vara sant. Typiskt också, han är bög. Men nå ja får väl gå med på det".
Sagt och gjort. Hon tar på sig kläderna och spatserar där nere på stranden klädd som man. Anton kommer dit, hejar. "Tjena läget". De har lite smalltalk som två personer har som inet träffats på ett tag. Sen till slut böjer sig Anton fram och säger:
"Jag måste berätta en sak. Du kan aldrig gissa vem jag knullar med"
Haha,
PM....
Klockren......