• och

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-07-01 17:36:25 följande:
    Det var ju verkligen dåligt av mig. Antagligen var jag rädd att mitt oskyldiga sinne skulle bli korrumperat av olämpliga tankar eller något.
    Jag tänker berätta det här för Anton, han får se till att straffa dig på lämpligt vis.
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-04 13:45:29 följande:

Gå och lägg dig?
    Tack!
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-07-04 19:19:50 följande:
    Inte alls, Annelie är lite och nätt, en riktigt gullig kvinna att fika ihop med på ett trendigt Café, och det skall såklart va ute i solen.
    Så du kan ha dina solglasögon på?
  • och
    lille Birger skrev 2012-07-04 20:36:29 följande:
    Ser man på. Drömmer

Och, nallebjörnen undrar hur relationen mellan er två ser ut just nu. Han vågar inte fråga själv, det är därför jag frågar åt honom.
    Jag har blivit utkonkurrerad av en tung stridsvagn för närvarande.

Men eftersom Anton särskilt kommenterar att jag är liten och nätt så tyder det nog på att han snart tar sitt förnuft till fånga och skrotar stridsvagnen?
  • och
    lille Birger skrev 2012-07-04 20:43:52 följande:
    Om jag ska vara helt ärlig tror jag att nallebjörnen menade relationen mellan han själv och dig. Antar att det var därför han inte vågade fråga själv.
    Jag är fortfarande sur över att han påstod att trosorna i min underklädeslåda var gigantiska.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-07-04 20:47:17 följande:
    Det var nog önsketänkande från nallebjörnens ägares sida
    Han har blivit indoktrinerad menar du?

Tack. {#emotions_dlg.flower} 
  • och
    lille Birger skrev 2012-07-04 21:21:16 följande:
    Tror att han hade incidenten när han smulade ned din säng med knäckebröd i åtanke. Skäms

Menar ni att jag har skickat dit nallebjörnen för att ta reda på detaljer om t ex Och's trosor? Så är det verkligen inte.
    Nej då. Smulorna har jag dammsugit upp för länge sen.

Och ja. Det tror jag. Nallen skulle aldrig våga mäta min rumpa, och då är att mäta trosorna ett bra andrahands-alternativ. 
  • och
    Agridulce skrev 2012-07-06 23:40:46 följande:
    Semester? Jäkla borgarfasoner. Tur att jag jobbar och håller landet flytande.
    Fint att du tänker på sängtillverkarna.
Svar på tråden Trash-tråden