Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

VAD I HELVETE ÄR NU DETTA, diskutera ansiktskräm...................va faen, liksom, nu lägger ni ner, och det omgående, så "pratar" vi om M1A1 Abrams och F-18 Hornet istället.

Ämnen som ansiktskram och Epilatorer får ni fan avhandla via PM. Skäms på er. Mycket.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:29:02 följande:
    Hehehehe

*hånglar* Kyss
    Näää, det går jag inte på, å inget jävla försoningssex heller. Glöm det.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:38:19 följande:
    Jag är inte mycket för försoningssex. Bättre med straffsex. Vad sägs?
    Skall fundera på saken......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:41:08 följande:
    Män måste också ta hand om sin hud Anton.
    Jag kan tänka mig att du behöver en ganska mild kräm för din känsliga hy, med doft av...motorolja? 
    Jaa...jo, en blandning av motorolja och krutrester. Låter onekligen intressant. Fan, nu fick jag nåt å tänka på här !!!
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:42:43 följande:
    *Räcker fram piskan, handbojan, ögonbindan och lägger mig tillrätta på sängen*
    Känner jag börjar vekna redan. Inte bra för min image att ge med mig så snabbt. Jag ber å få återkomma senare. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:46:21 följande:
    ...blanda det med kåda och du har en bra grej!
    Tror du möjligen jag kan tjäna pengar på din idé, den var fan inte dum alls.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 16:50:38 följande:
    Jag vet!
    Jag har massor av bra idéer. 

"Ansiktskräm för riktiga män, inte för fjollor"  

Vad tror du?   
    Jag blir inte lika rik som Kamprad, men jag nöjer mig med hälften. Det är tamejfan en kanonslogan du kom på där. Kan inte se hur det kan gå fel, det finns inte, liksom, med dom råvaror och en såpass slagkraftig slogan kan det bara innebära en sak.....En skamlöst rik Anton. 

Jag skall tänka på dig, Maria, när miljonerna börjar trilla in. Lovar. 

• Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:52:25 följande:
    Anton dissar mig.

Jag går och duschar istället.
    Det gör jag inte. Jag funderar. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:04:50 följande:
    Tänka på mig?
    Vi delar 80/20. Mina råd är dyra. 
    Du var mig en hårding, Maria, räcker det inte att du fått Anton till å diskutera ansiktskräm. Jag skäms nåt in i helvete just nu. Mitt självförtroende har sjunkit snabbare än en torpederad rysk träeka. Men men. Har nåt val. Egentligen !!!
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:16:11 följande:
    motorolja, krutrester och kåda
    " krämen för riktiga män inte fjollor"

det var grejer det.

för riktiga män som gillar bilar, vapen och billig öl skulle jag snarare tänka mig följande blandning
    - motorolja
    - finkrossade tjur testiklar
    - schimpans urin

Alltså ansiktskräm för riktiga män liksom
    (jag kvalificerar mig inte för den typ av kräm)
    Det där var inte fel det heller, tror minsann vi har ytterligare en storsäljare på gång.

Har ni fler förslag på krämer för riktiga män, så för bövelen.....fram med dom.

Är du lite mesig av dig, Aynrand, eller är du möjligen kvinna ??? Bara undrar.
Svar på tråden Trash-tråden