Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:18:06 följande:
    Riktiga män gråter och snackar ansiktskräm till Sex in the city Anton.
    Det var som fan, då har jag lite å jobba på.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:22:54 följande:
    Vet inte...försöker bara tagga ner Antons macho-attityd...
    Du är på god väg. Jag diskuterar för jesu namn ansiktskräm. Kan du komma på nåt mer icke-macho, så tala om det för mig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:24:12 följande:
    Jag kan dementera båda dessa påståenden...
    Det var en god nyhet, blev lite orolig när Aynrand själv antyder att han inte är en riktig man. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:26:26 följande:
    Tamponger?
    Okay, jag ger mig. 

Varför är jag inte förvånad att du än en gång har slagit mig på fingrarna.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 17:27:59 följande:
    Feltolkning från din sida Anton.
    Aahh, du menar att Aynrand är bög ???
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:30:13 följande:
    nytt recept för riktiga karlar

- kaskelot bajs
    - en droppe gorilla pungsvett
    - mänsklig bröstmjölk (macho killar brukar älska sin mamma...detta skapar trygghet)

på förpackningen, en bild av av mamma nystrukna byxor
    Här haglar 10-ettorna....
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:32:31 följande:
    haha AYnrand skulle sätta på killar om jag fann dem attraktiva rent sexuellt men jag gör inte det vilket gör mig en straight snubbe som det heter.

Är du bög själv Anton? helt ok och inget att skämmas över...här är du bland mkt toleranta människor ju
    Helt ärligt, vad tror du ???
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 17:45:50 följande:
    jag tror inget. överdrivna macho killar kan ibland vara smyg-homo...inget nytt alltså.
    Hade en klasskamrat på högstadiet som var värsta macho tränade ishockey, rugby var tuff och grov i munnen...tills han en dag stepped ou of the closet, han var homo och sofistikerad..stjärtis alltså...han mådde bra och hade en överdriven macho atityd för att dölja sin läggning...inte för oss utan mest för sig själv.
    Jag spelar varken hockey eller rugby. Och jag inget å dölja. Tro mig. 

Anser verkligen folk här att jag är macho, eller iaf försöker vara det. Jaja, folk är underliga. Visst har jag en släng av vapenfetishm, och visst kör jag en fet SUV, och visst hoppar jag fallskärm, och visst gillar jag snabba bilar, och visst tycker jag Dieselolja luktar gott, men jag anser mig inte ett dugg macho för det. Den bedömningen överlåter jag åt andra....

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 09:40:08 följande:
    Ja det är nog sant, det är den förklaringen SD själva ger i samband med artikeln och undersökningen.
    Men det har ju bevisligen varit ett wake up call vad gäller nationalismens verkan på samhället. 
    Eller den som står för undersökningen på Synovate !!!

Wake upp call.........!   Är det därför det bara blir 4 (fyra) partier kvar i riksdagen ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 10:19:23 följande:
    www.dn.se/nyheter/politik/sd-tappar-stort-i-v...

Och här har vi fler siffror från tidigare på sommaren. 
    Skall vi nu länka till tidigare undersökningar finns ju helt andra siffror och tillgå.....
Svar på tråden Trash-tråden