Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-29 19:38:05 följande:
    Tusan också.. hittade den ultimata halloweenklädseln  för mig och så var den slut i storlek. :((
    Synd. Hade sett fram emot en idolbild från tunnelbanan.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-29 20:26:27 följande:
    Är inte denna kvinnna mkt sexig...hon håller i ett glas vin känns det som eller vad säger du NG?

Jag vill besudla henne.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    kapten howdy skrev 2012-10-29 20:46:25 följande:
    Hej Trash.
    Ska göra ett litet obetydligt inlägg här bara.
    bara för att.

Jag tycker affärskvinnor visar på för lite Kontinuum för sina manliga kollegor...
    Borde iaf kunna visa lite fantasi..

Tänk er, meine herren i denna tråd, att ni sitter på ett möte. Ett svart hål. Ett måste för många.
    Livet är grått. Utanför regnar det. Inne i det rum ni sitter i är det fyllt med bistra ansikten och obekväma hostningar. Vilket gör ert tråkiga affärsliv ännu mer grått..
    Det är morgon men ni känner er gamla.. Den sista Squash-smashen som besegrade er fjantiga kollega från fredagen sitter kvar.. Ni tänker på lördagens misslyckande.. Ni nynnar i huvudet på en melodi av rammstein..

Kaffet ni tagit ur den tråkiga termosen innan ni satt er smakar inget vidare.. Dammkornen svävar fridfullt i  ljusstrålen från en projektor i den kvala mörka luften.. Tiden tycks nästan stå stilla.. Surret från datorn är nästan i synk med universum..
    Någon, som ni önskar hade skjutits eller styckats för ungefär 31 minuter sen mal på om ditt och datt. Nånting om en fjolårsvinst.. Ni måste titta på telefonen för att bekräfta att ni lever.. jodå.

Plötsligt.

Ni ska anteckna något men i all hast -
    Ni råkar tappa en penna

..Ni böjer er ner för att plocka upp den under bordet och ser hennes ben och mer på andra sidan under bordet.

oh..

Värmen är nu inte endast från den undermåliga surrande projektorn kopplad via en hp-dator som försöker visa ett obetydligt stapeldiagram..  Tusen tankar om microsoft och konstigt nog Familjeliv på en tiondels sekund.

Såg jag verkligen rätt?

Ni känner liv..
    Ni känner hopp..
    Ni svettas på ett välbekant sätt..
    Ni känner något.

Det visar sig att under hennes pretentiösa affärs-kostym, den kalla hårda ytan på hennes strama läppar,  den stora hårknuten, de stora designade åttiotalsglasögonen så är hon en het och lekfull individ som handlar sina underkläder från utlandet.. 
    Hon ser åt ditt håll när hon ser att du hittat din penna. Hon nickar subtilt, fridfullt innan hon (motvilligt?) vrider tillbaka huvudet mot presentationen..

Kan det vara så att hon log..? Leker hon med pennan?

Ni får ursäkta.. Kapten Howdy är riktigt trött och borde verkligen sova..
    Wtf? Har du varit på möte med mig????
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 21:06:20 följande:
    Igen - vill jag påstå att det där mest är en manlig fantasi. Den strama affärskvinnan som behöver rodna lite och som egentligen är en slampa i dress.
    Jag vet inte varför, men den fantasin provocerar mig.

Kanske för att om jag var man så skulle den typen av dynamik inte tända mig. Jag skulle finna den typen av kvinna tröttsam. Tänker mig typ "Oh nej vad gör Herrn! Men oh snälla, ni får mig att rodna". Och några minuter senare sliter hon av sina egna kläder och ber om kuk.

Men, jag fattar, undertryckt slampighet är en kink för många män. Säkert därför jag är provocerad av fantasin. Jag gillar inte att förtrycka mina behov och kan således inte vara objektet för dessa mäns fantasi, vilket gör mig sur. Skäms
    Men sluta nu. Varför skulle det vara fel på mig?
    Jag är ju sån. Skäms för vilket stycke jag är. Fast bara med rätt man. Med de andra så ler jag bara lätt överlägset och tänker "du skulle bara veta".

Jag förtrycker verkligen inga behov. Tvärtom. De får fullt utlopp när tillfälle ges. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 21:11:23 följande:
    Haha yes!
    Och jag gillar inte måttlig perversitet. Som kvinnan i dräkt uppskattar (i min värld).
    Jag gillar rå perversitet.

Fast nu kanske jag har fördomar. 
    Men nu har du ju gigantiskt mycket fördomar. Du känner ju till en hel del av mina hemlisar och jag kommer inte blotta allt på FL. Sorry
    Naughty by nature
  • Agridulce
    reflections skrev 2012-10-29 21:25:29 följande:

lagar mat. : ) har ett filmtips till dig: "en oväntad vänskap"; fransk film som vunnit ett antal priser. mycket nyanserad och intelligent "feel-good-film", och vackert filmad. såg den i helgen. så skönt att inte se något från Hollywood för en gångs skull.
    Intouchables?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    reflections skrev 2012-10-29 21:29:40 följande:

ja precis! sett?
    Nej men ska. Vill vill vill.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 21:29:01 följande:
    Ja men då är du ju inte sådan som kvinnan jag beskriver.
    Eller - det vet jag ju att du inte är.  
    Jamen jag blir upprörd. Birger kallar mig för troll och sen det här....
    går och surar i ett hörn. 
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden