Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

God natt folket.

.....och Birger.

Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 14:43:41 följande:
    NG, angående det vi diskuterade igår (och även tidigare), dvs det där med den utåt pryda "affärskvinnan" med undertryckt slynighet. Jag tror du har fel att det är en typisk manlig fantasi.

Jag tror det är en minst lika vanlig bland kvinnor. Inte att det är något undertryckt, men en önskan att mannen skall se den passionerade, heta, kinky kvinnan under den korrekta fasaden. Utan att behöva berätta det. Lite också en ansvarsfrihet, att få leva ut sina kinkysidor utan att behöva uttala det (även om det kan tvingas ut givetvis). Att njuta av tanken att det finns mer än det man normalt ser. Och njutningen när någon ger henne en blick som säger "Jag vet vad du är och jag gillar det". Det är ju också en rätt bra första sållning. De som ser "the slut inside" är antagligen också mer kapababla att hantera henne.

Det många män tänder på (iaf jag om jag nu skall analysera mig själv) så är det nog varken tanken att betvinga den svala affärskvinnan eller ta hennes "oskuld". Sen är det väl kanske inte just "affärskvinnan" utan snarare den starka, självständiga kvinnan. Det kan lika bra vara en dagisfröken. Dock är det väl lite fetish tänkande i det hela. Korrekt strikt klädsel, kåt slyna inunder. Det upphetsande ligger i kontrasten mellan rollerna. Och att se igenom fasaden, upptäcka det bakomliggande. Det är mer upphetsande än med någon som är mer direkt utåtlevande i klädsel och uppträdande (även om det i sig är upphetsande också; men på lite annorlunda sätt). Men att det är att släppa loss hennes undertryckta fantasier, nja det är det ju inte egentligen. Det är nog väldigt få kvinnor där det finns en okänd slyna att upptäcka (även om jag varit med om det en gång; fast hon var ju oskuld på riktigt också).

(uttråkad på jobbet; märks det?).
    Det är så bra att du förstår mig när NG vägrar komma till insikt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:04:34 följande:
    Jag har subjektivt bedömt Aynrands kuk. Den är nog den största i tråden (försöker trigga en kukmätningstävling).

"Och" kan döma. Hon gillar sånt.
    Jag vill också vara med i juryn (även om jag tror att baguetten ligger på 1a plats). 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    reflections skrev 2012-10-30 18:03:46 följande:
    cul-de-sac - vad står då det för?
    Återvändsgränd..... stämmer på fler sätt än ett ibland.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    reflections skrev 2012-10-30 18:06:34 följande:
    hallå?  måste man visa en kuk för att få lite uppmärksamhet?  Skrikandes
    Ja?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 18:11:22 följande:
    Visst underlättar det, men det är inget krav. Älskling...Hjärta
    Kan inte du börja Anton raring?  Solig
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:16:36 följande:
    Du och jag gör den subjektiva bedömningen och sedan får "och" kontrollmäta, oki? 
    Utmärkt förslag. Jag är jätteduktig på att mäta på alla sätt och vis.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:14:42 följande:
    Fast nej, du missförstår mig. Du antog rollen som den fiktiva affärskvinna jag pratade om och trodde det var någon slags pik, det var det inte.
    Jag menar fortfarande att jag finner vissa delar av vad jag pratade om lite trist, det PM tar upp förstår jag helt och ser det som att spinna vidare på min ganska hårda generalisering. Såklart jag förstår dynamiken bakom den typ av spänning PM pratar om. Jag vände mig mer mot kvinnan som spelar oskyldig, tror jag. Sådant har jag svårt för, tycker till och med illa om mig själv de gånger jag gör det .
    Spela oskyldig skulle jag aldrig göra. Jag blir verkligen brutalgenerad på riktigt när någon tar över kontrollen. Gör de inte det så är det snarare jag som styr och ställer och gör folk generade. Jag är mycket bra på det. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:20:03 följande:
    Vi kan använda oss av 3 måttstockar? 
    Oh ja!!!! Förvånad
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 18:18:09 följande:
    Med Aynrand i tråden är jag chanslös. Fast min är jävligt grann. Det har jag bevis på. Typ 7 gånger bevis.
    Hur har man 7 gånger bevis? Vad pratar vi om då?
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden