PrimitivMan skrev 2012-10-30 14:43:41 följande:
NG, angående det vi diskuterade igår (och även tidigare), dvs det där med den utåt pryda "affärskvinnan" med undertryckt slynighet. Jag tror du har fel att det är en typisk manlig fantasi.
Jag tror det är en minst lika vanlig bland kvinnor. Inte att det är något undertryckt, men en önskan att mannen skall se den passionerade, heta, kinky kvinnan under den korrekta fasaden. Utan att behöva berätta det. Lite också en ansvarsfrihet, att få leva ut sina kinkysidor utan att behöva uttala det (även om det kan tvingas ut givetvis). Att njuta av tanken att det finns mer än det man normalt ser. Och njutningen när någon ger henne en blick som säger "Jag vet vad du är och jag gillar det". Det är ju också en rätt bra första sållning. De som ser "the slut inside" är antagligen också mer kapababla att hantera henne.
Det många män tänder på (iaf jag om jag nu skall analysera mig själv) så är det nog varken tanken att betvinga den svala affärskvinnan eller ta hennes "oskuld". Sen är det väl kanske inte just "affärskvinnan" utan snarare den starka, självständiga kvinnan. Det kan lika bra vara en dagisfröken. Dock är det väl lite fetish tänkande i det hela. Korrekt strikt klädsel, kåt slyna inunder. Det upphetsande ligger i kontrasten mellan rollerna. Och att se igenom fasaden, upptäcka det bakomliggande. Det är mer upphetsande än med någon som är mer direkt utåtlevande i klädsel och uppträdande (även om det i sig är upphetsande också; men på lite annorlunda sätt). Men att det är att släppa loss hennes undertryckta fantasier, nja det är det ju inte egentligen. Det är nog väldigt få kvinnor där det finns en okänd slyna att upptäcka (även om jag varit med om det en gång; fast hon var ju oskuld på riktigt också).
(uttråkad på jobbet; märks det?).
Det är så bra att du förstår mig när NG vägrar komma till insikt.