Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-11 00:04:24 följande:
    Och häng inte upp dig på det.

Vissa har mycket värre problem: 
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 00:18:09 följande:
    Förvisso.

Du skulle också kunna ge komplimanger och säga att alla den fetaste rumpan du har sett? 
    Jag skulle också kunna säga, Annelie,Hjärta att du är en av dom absolut vackraste kvinnorna jag sett. Någonsin. På riktigt, och, att du dessutom har en ängels fairy1.gifröst. Och jag överdriver inte. Inte ett jävla dugg. Seriöst alltså....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 01:38:25 följande:
    Tack.

Hur många ingår i de vackraste kvinnorna du har sett? Tusen? Tiotusen? Hundratusen?

Jag är bara nyfiken.    
    Under tusen. Tror jag. Definitivt under tiotusen. Nu vet du. Älskling.Hjärta

Men du är en av dom. Tror jag.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 10:21:34 följande:
    Suck.

Män... 
    Du frågade, Älskling.Hjärta Jag tyckte jag är snäll som svarade. Trots att jag är man....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 10:27:32 följande:
    Jättesnäll, Anton. Hjärta

Du vet verkligen hur du ska få en kvinna att känna sig speciell.  
    Jag älskar dig mer än nån annan. Och det vet du. Älskling...Hjärta
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 15:00:20 följande:
    NG, har du tagit promenad än, som Aynrand beordrade dig att göra?
    I går tog jag en promenad, Birger, 20,6 km, kostade mig runt 1650 kalorier. Ändå hade jag varit på gymmet på förmiddagen. Så jag var tvungen till att tvinga i mig en helvetes massa glass och choklad på kvällen. Bara för att kompensera energiförlusten, liksom. Ja, lite så....

Och så har jag varit på gymmet idag igen. Men det har inte blivit någon promenad idag. Inte än i alle fall. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-11 15:58:34 följande:
    Shit, jag missförstod receptet. Jag lagar Coq au vin men trodde det stod Cock au vin. Nu har jag en ingrediens som jag inte vet vad jag skall göra med. Pitt i panna kanske?

(sorry men jag är rätt infantil)
    Hahaha, PM, för helvete !!!!!!

lolslap 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 16:11:14 följande:
    På tal om maträtter:

BIRGER !!!

Ta genast bort den. Usch å fy.....
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 18:00:42 följande:
    Förlåt.      lille Birger tyckte att den var fin, iaf ganska. Rynkar på näsan

Det enda jag kan göra nu är att kompensera med en finare bild:

Hmm, jaa...joo, jag skall fundera på om jag kan förlåta dig, Birger, den här var väldigt fin och tillmötesgående, det må jag tillstå, men chocken har ej lagt sig sen kasslern du postade tidigare. Jag tror tom jag tuppade av en stund, Birger, så traumatiskt och upprörande var ditt tilltag.

Jag funderar fortfarande........ 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 22:24:13 följande:
    Förlåt. Rynkar på näsan

Oj! Förvånad Var det så illa?

Kan denna bilden få dig på bättre humör:

?

Det tar sig, Birger, jag känner att det börjar rycka lite i baguetten nu, måste bero på att bilderna påminner mig om min underbara Annelie,Hjärta fortsätt så, så skall jag fundera vidare....
Svar på tråden Trash-tråden