Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 23:30:53 följande:

Hoppas få höra mer om det i morgon.

Vem är underbara Antons favoritskådis? 
    Är lite pressed tidsmässigt just nu, kommer några dönickar om en stund, men jag återkommer i ämnet senare....

Lovar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 10:04:04 följande:
    Ja detta håller jag iofs helt, helt, helt med om.

Lite som att hoppa fallskärm

...Kan jag tänka mig. 
    Har du provat ???

riktigt alltså... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:51:29 följande:
     Hon skickade en fittbild till min gubbe.. 

Okej ifall hon håller på över datorn över mail och skit.. då bryr jag mig inte, ärligt

Men till mobilen .. vid midnatt.. DÅ BRYR JAG MIG! Speciellt när hon vet att jag ligger bredvid och förmodligen sover.. Då är det ganska smaklöst.

Sedan har jag och gubben en öppen relation (Inte öppen som att vi knullar allt och alla) Men vi är flörtiga, och öppen kommunikation så jag visste om redan innan jag och gubben blev ett par att hon höll på sådär och han hade "hållt på" innan också.. min gubbe har en historia och det är accepterat..

även hon och jag har pratat och hon är snäll men är lite småblåst utav min uppfattning, och dom får skicka söta mail och slibbiga porrnoveller till varandra det är fine, jag vet att min gubbe går loss på mig sedan..

Det var just bara situationen som uppkom som jag blev sur på.. och det att hon är vacker.

:( (hon har dock inte lika fin röv som jag!)
    Då kan du känna dig helt lugn, min underbara Kakaa, arslet är det absolut viktigaste attribut på en kvinna, och din röv är ju i världsklass. Så slappna av. Du har inget att frukta.
  • Anton Chigurh

På inrådan av MARIA var jag och köpte 2 par kalsonger idag, Björn Borg, 200 spänn paret. Hoppas dom är värda det, MARIA !!!

Och det efter att ha hämtat bilen från en service som gick på 7 600 Svenska Riksdalar. Jaa, jag är gnällig idag. Av en orsak.

Är inte fillingarna gudomliga att kränga på sig, så kommer du, Maria, att få en räkning på nämnda fillingar. 400 kronor plus ränta.

Du har inte rått mig personligen, men du har tänkt det. Det räcker..... 

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 19:34:02 följande:
    Hmm...
    Detta känns av någon orsak inte helt ok Anton...

Duger inte kalsonger från ICA Maxi? 
    Skulle du klippa dina fingernaglar, Maria, med en slö avbitartång och därefter måla dom med Falu Rödfärg ???
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-16 21:02:25 följande:
    Vita enkla ska det vara.
    El tex mörkblå boxers. Boxern är så intressant när den förvandlas till en tipi.
    Vita enkla, Agri !!! Du menar på fullt allvar att jag skall kränga på mig ett par vita fillingar. Vita enkla fillingar. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-16 20:22:06 följande:

Salming is tha shit i kalsong-väg Anton
     !!!

Men Björn Borg kan säkert funka dom med.
    Låter som ett bra tips, Yoyna, tackar....Glad

Å som den snälla varelsen jag ju faktiskt är skall du i gengäld få ett tips på vad du kan göra för att få lite fart på din trötta Valtra. Enligt nedan då :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9yHl24QynOM
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-16 23:10:13 följande:

Ja Anton. Det får det manliga organet att spela solo jämfört med ett par mönstrade där kuken försvinner bland blommor, smileysar och annat mög.
    Min underbara Agri,Hjärta jag använder mina BJÖRN BORG för att bla dölja min banan, är det dags för soloframträdande åker kolsonghelvetet av fortare än kvikt.....
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-16 23:14:32 följande:
    Det är viktigt att ha kalsonger när man flyger.
    Du tänker Bungy-jump här, eller ???
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-17 10:02:21 följande:
    God morgon *niger* 

Kenta är värd att länka flera gånger! :>  
    Morrn.

"Niger inte"

Men, levererar ett utomordentligt trevligt smil. 
Svar på tråden Trash-tråden