Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-17 10:08:23 följande:
    Mäh, Du skall ju buga?.. (Buga, nu så jag kan inspektera din röv, höhöh)

Leenden är bra, finns inget vackrare på människor.. fast.. Britter är undantaget som bekräftar reglerna. :( 
    Ja....jo, då blir du nog glad, Kakaa, när jag berättar att jag inte har engelskt påbrå. Inte alls.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:13:04 följande:
    God morgon förresten.
    Morrn, Agri, jag har inte sovit en blund på hela jävla natten, har letat efter mina kalsonger jag snodde med mig hem från lumpen, dom är vita, kritvita, väldigt sköna, inte som mina BJÖRN BORG, men sköna, och en aning sladdriga. Jag hittade dom vid pass 06.53 nu på morgonen. Hoppas det är till belåtenhet.

Ha en bra dag.

Kram //Anton 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-17 10:35:54 följande:
    God morgon Anton.
    Hur ska jag veta att de är till belåtenhet?
    Föreslår att du skickar en bild med de vita på dig och en med BB. Du vet var min inbox bor.
    Nu är du ute efter lite trevligt runkmaterial, Agri, men om du får se en bild på mig i mina sladdriga lumparkalsonger kommer du sätta mig på ignorelistan för resten av min livstid. Jag vet inte om jag vill det....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-17 12:00:23 följande:
    Jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig igen.
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-17 11:23:11 följande:
    Anton det är ok om det är utan kalsonger också. Jag är inte så kinkig.
    Nä, min kära, du är väl inte det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-17 13:02:34 följande:
    Anton jag kom att tänka på dig när jag såg denna bilden:

Han

är, tro det eller ej, helt naken förutom mössan och högklackade skorna.

Måste ha missuppfattat nåt här, Birger !!!
  • Anton Chigurh

Jag har inte startat en tråd på länge, borde va dags. Några förslag ???

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-17 13:06:20 följande:
    Haha!

Jag menade hon. Skäms

Så nu kan du njuta av bilden utan att oroa dig. Flört
    Tack, Birger, TACK SÅ MYCKET.

Ja, jag föreställer mig mycket gärna den damen i samma mundering som Gud skapade henne, hon är en otroligt vacker kvinna. Tack igen, Birger, du är en redig klippa härinne....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 13:17:19 följande:
    Hon äääär ju naken Anton!
    Hon är ju iklädd både hatt och skor......
Svar på tråden Trash-tråden