Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:32:57 följande:
    Glömde att skriva att jag är oerhört känslig för vad folk dricker för drinkar. Det speglar direkt ens personlighet. Cosmopolitans är inte ok (som man).

ok att dricka som man: 

- Öl
    - Whisky (Single Malt helst och GIVETVIS utan is)
    - Drinkar: Dry martini, Manhattan, Old fashioned, Daiquiry, White Lady, Black Russian, Caipirinha, Mojito, Long Island Iced Tea, Bloody Mary, Margharita (är en unisex drink; fast kräver att det är en klassisk Margharita utan massa annat krafs i och absolut inga paraplyer). Säkert missat en del.
    - Champage är aldrig fel  (förutom rosé champagne som bara har ett användningsområde och det är även det tveksamt; i sängen)

Nu tänker jag altså främst som sällskapsdryck. 

Funkar det med mellanmjölk och O´boy ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:35:43 följande:
    Manuellt?
    Markera länken och sen anv "infoga/redigera länk" därefter lägga in länken !!!

Om du fattar min ryska här......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-21 12:37:54 följande:
    bara du inte blandar in äckel minttu i det.
    Du kan ge dig fan på att det 100 % straight som gäller här......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:41:48 följande:
    Fast alltså jag brukar bara kopiera den från adressfältet och klistra in den?
    Jojo, men förut slapp, iaf jag, att behöva klistra in den i "infoga/redigera länk" det funkade ändå, liksom, det gör det inte längre, utan jag måste ta omvägen. Så att säga....
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:40:49 följande:

Nej! Skall man dricka varm choklad så gör man den på kakao (eller drickchoklad).
    Men jag som inte dricker etanol alls, PM, vad fan skall jag dricka. Du kan inte mena att jag skall hålla mig till Ramlösa citron här !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:50:42 följande:

Jag sa ju att det var ok om man drack varm choklad under förutsättning den tillagas på korrekt sätt.

Seriöst, dricker du inte alkohol alls?  
    Seriöst, PM, noll etanol för min del. Jag skojar inte.

Jag brukar dessutom använda äkta Valrhona kakao när det skall va fint. Faktiskt
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-21 13:09:36 följande:
    Nu skall världens sötaste Kakaa fixa mellan mål,

ett äpple! 

Vill Birger, NG, Anton lr PM smaka? Solig Agri kanske vill?  
    Jag för min del tar hellre en Kakaa till kaffet......
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-21 13:22:04 följande:
    Jag råkade först läsa det som att vi 4 skulle få smaka på Agri.
    Har du bara sex i huvudet, Birger ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 09:04:27 följande:
    Låt mig förtydliga att jag faktiskt inte gillar klippet.
    Jag finner det otroligt komiskt. Hon är förstoppad och ringer en pipe cleaner.
    Det är inte speciellt sexigt alls... 
    Hamstrar är lika förbannat söta små kreatur.....
Svar på tråden Trash-tråden