Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-18 10:00:40 följande:
    Anton borde alltså leta upp cykeltjuven och krama honom lite och erbjuda honom en avsugning.
    Anton borde logga ut och åka å träna. Vilket är precis vad Anton tänker göra.

Å så tycker jag, Älskling,Hjärta att du inte lovar avsugningar till höger och vänster. Inte av dig. Och definitivt inte av mig.

Däremot är det helt sin ordning att du lovar att bjuda mig på Kaffe och Glass innan vi......ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-18 13:39:59 följande:
    Och du kallar dig dansk! Gilla mesig mild senap!!? Bäst du håller tyst om det för det är ju på gränsen till landsförräderi.

Snart säger du väl att du inte gillar remouladsås heller.   
    Jag trär alltid en ICA kasse över huvudet när jag äter korv, PM, ännu så länge har jag inte blivit avslöjad....

Remouladsås gillar jag. Inte till Havregrynsgröt, men väl till den stekta flatfisken.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 13:47:12 följande:
    Hehe...flatfisk
    Ungefär så :

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-11-18 15:32:19 följande:

precis

Seriöst, den är faktiskt bra, jag tror inte Maria kommer plåga sig igenom den.

Jag, däremot fick offra mig för att ta mig igenom hennes val, men jag gnäller inte, Maria och jag har en deal, som jag gillar skarpt och tänker följa till punkt och pricka.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 15:51:54 följande:
    Du anas inte hur jag våndas.
    Jag måste ta mig igenom filmen men vet inte hur. Jag är inte ens en filmmänniska, och ÄNDÅ offrar jag mig! 
    Oooh ja........
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-19 06:55:32 följande:
    God morgon. Själv har jag varit vaken sedan kl 0500. Hur kul är det på en ledig dag som gjord för en sovmorgon.
    Morrn, Ulf.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-19 09:15:47 följande:
    Gud vilka mansgrisar ni är.
    Kött, avsugningar och vapen.

Jag vill sitta i en rosa fåtölj med benen brett särade, mina hål blottade för en villig manlig tunga, medan jag får manikyr. Och pedikyr. Och matas med geléhallon.  
    Vapen ???
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-19 09:58:01 följande:
    Sex-pistol antagligen Skrattande
    Måste vara det Maria menar, inte för att jag begriper ett skit vad hon pratar om !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-19 16:21:04 följande:
    Är det någon mer än jag som stör sig på användning av dej/mej/sej istället för dig/mig/sig även om de numera är godkända. Eller är jag bara gammal ?
    Jag som är DANSK, får jag göra som jag vill, PM ???

Som din trogne vapendragare vill jag inte riskera reta upp dig i onödan...... 
Svar på tråden Trash-tråden