Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-20 22:42:07 följande:
    Det låter väldigt hotfullt. Förvånad
    Jag tycker det låter väldigt trevligt....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-20 23:51:28 följande:
    Lille Birger vet vad vi kan leka:

Man ska tänka på en sak, sen ska de andra gissa vad man tänker på!
    sleepted.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    GangsterKermit skrev 2012-11-21 01:14:38 följande:
    Ja, den drar åt sig ganska många blickar Flört
    useless.gif
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-21 00:16:51 följande:
    Antar att Anton därmed var närmast och tjänar in ett poäng!
    ohyes
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-21 09:15:17 följande:
    God morgon!

Anton: jag säger det igen, du är alldeles för burdus för mig. Vik hädan ofrälse!!!
    Ledsen, Yoyna, det går inte, jag gillar ju dig. Mycket. Du får stå ut. Du vänjer dig. Jag kan inte släppa dig. 

Se det som en förmån. 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-21 10:04:00 följande:

Vad kan man köpa för julklapp till gubben

men sedan är jag totalt blank i huvudet.. jag vill ge honom något så han verkligen vet att det är honom jag tänkt på. :(  
    Björn Borg kalsonger, går hem i alla lägen. Tror jag. Otroligt jävla sköna i alle fall.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 11:00:39 följande:

Är "ordning och reda" typiskt manligt. oops.

Jag har flera omanliga drag:

- Jag tycker dte är skönt att vara passagerare och låta kvinnan köra (även när det inte är efter en fest)
    - Är väldigt ointresserad av sport. Av någon anledning har jag alltid råkat ut för väldigt sportintresserade kvinnor. Har alltid varit jag som suckat när det är OS/friidrottsgala  etc
    - Jag tycker inte att tvätta bilen är bästa lördagsnöjet eller för den delen att tvätta bilen överhuvudtaget är så viktigt.
    - Överlåter gärna betala räkningar för jag glömmer altid betala i tid etc.
    - Är inte speciellt intresserad av kläder/mode men är  ett märkesbög, för att kvalitet märks när man bär det. Skulle hellre dö än att handla på Dressman.  (bla pga deras reklam)
    - Bakar/lagar mat hellre än snickrar 

- Ibland smörjer jag in mina händer med handkräm    
    Lite bögkänsla där, PM, får jag föreslå att du växlar över till Arméns vapenfett nr 101. Du kommer inte ångra dig...
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-21 11:08:32 följande:
    Ledsen Anton, men jag tror inte på dig. Fast det är ok ändå, du får självklart hjälpa nig att sätta på snökedjorna ändå
    Det är faktiskt ganska enkelt att montera snökedjor, det fixar du själv, Yoyna, lite ståltråd så är det hur lätt som helst. 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-21 11:27:35 följande:
    Men Anton!!! Jag förstör ju naglarna då!!!!

Jag är kvinna. Jag behöver hjälp med sånt där!
    Jag hjälper dig, Yoyna, givetvis, som den Gentleman jag är, men jag jobbar fan inte gratis, det skall du ha klart för dig. Och det är jag som bestämmer priset.

Och, min underbara Yoyna,Hjärta du har redan bett om assistans....så, låt mig kort å gott konstatera att, har du slagit yxan i båten får du ro som fan.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 12:31:11 följande:
    Är det bara jag som har problem med länkar?
    Nä, du måste tydligen lägga in länken manuellt för att den skall funka som just en länk. Ungefär.
Svar på tråden Trash-tråden