Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Smecker skrev 2011-12-02 09:01:48 följande:
    Man har inte hårig mage om man inte har hårigt bröst. Däremot kan små valpar ha "hårigt" bröst (av typen tre strån) utan att ha hårig mage.

Mysigt...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:06:04 följande:
    NG, ser ju tyvärr inte från telefonen vilken markering du gjorde på mitt inlägg om att bita i kudden... men jag gissar på tummen upp!
    Takes one to know one...du har såklart rätt.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:09:32 följande:
    boo, du borde kanske vidga dina vyer...? Fina flickor har en ytterligare dimension som de flesta vanliga flickor saknar

Btw, har du hört/sett komikern Bo Burnham? Han sjunger en låt som går typ "i'm Bo ya". Ditt alias?
    En tumme upp Yoyna.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:14:04 följande:
    Tummar upp is the thing of the day!

Det är freeedag! *tummen upp*

(NG, skulle kunna fota å skicka ett riktigt töntigt mms till dig när jag gör tummen upp! )

Alla mms från dig till moi är hjärtligt välkomna.

Jag saknar fransosen  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:19:00 följande:
    I've been around, jag har vidgat mina vyer, så jag vet vad som funkar för mig. Fina flickor tråkar ut mig, slampor som låstas vara fina flickor får mig mest att himla med ögonen, fina flickor som låtsas vara slampor - I won't even go there..
    Yoyna skrev 2011-12-02 09:09:32 följande:
    Btw, har du hört/sett komikern Bo Burnham? Han sjunger en låt som går typ "i'm Bo ya". Ditt alias?
    I'm Bo yo menar du. Nej.

booyah

1 - An exclamation of joy. 
    2 - A mocking or arrogant exclamation used to taunt a loser one has just beaten. 

Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:26:12 följande:
    I beg to differ. Absolut, såna kvinnor är helt underbara, men med/för någon annan.Tycker inte ens höga klackar är snyggt.

Är du en barfota gillare?

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:43:35 följande:
    Nej, ingen fot-fetisch. Tycker bara inte högklackat ser vare sig snyggt eller praktiskt ut. Föredrar sportiga kängor och jeans på tjejer. Såna här är snygga i vinter (enligt mig):

Ok. Smaken är som baken...Glad
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-02 09:58:11 följande:
    Oh ja. En alldeles utmärkt typ. Bara det är en väldigt tunn fernissa med respektabel kvinna över den inombordes slynan.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-02 09:59:06 följande:
    Yep. Och därmed går "respektabla kvinnor som är slynor in disguise" i högklackat bort. Fast de lockar inte i andra skor heller för den delen, det är "in disguise" som jag har problem med.

Finns inget "in disguise" över det.
    Du missuppfattar.
    Det är det mångfacetterade du missar. Kontraster och nyanser.  
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden