Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-12-04 12:30:39 följande:
    jag kan hläpa dig med de tunga grejerna..hjälpa på riktigt alltså sedan får jag njuta av att titta på dig städa naken
    "Hjälpa dig på riktigt alltså" hahaha...du är så fin!

Självklart städar jag naken, på alla fyra med buttplug och höga klackar. Finns det något annat sätt?
    Enjoy the show.  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-04 12:32:36 följande:
    Det låter som en jobbigt tillstånd. Inte för att jag vet hur det känns givetvis, men kan förstå att det är problematiskt. Fast öven jag kan ibland känna mig för Venus böjd. Då läser jag lite i den heliga skriften och tänker goda tankar om bot och förbättring så går det över.
    Jaså?
    Heliga skrifter är ju väldigt dirty... 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-04 12:48:17 följande:
    Ett sådant kyrkfönster skall jag ha i min kyrka. Jepp precis AynRand, helgoninnan "Sankta Slyna" beskyddare av de ständigt kåta. Böjer mitt huvud i djup vördnad.

Känner att det borde finnas en bön to go with it, men min kreativitet är inte på topp och ingen rotting finns i syne...så inspiration till bön lyser med sin frånvaro.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-04 13:06:28 följande:
    Om du backar snabbt in i mattpiskan 100ggr så ska det nog ha en botgörande effekt. Hjälp till självbot liksom.

Alltså sexleksaker i all ära, men är det ingen som kommit på den geniala idén att sälja piskmaskiner?
    För slynor i nöd?
    Jag associerar direkt till Kalle på julafton...
    När han blir väckt i husvagnen?    
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-04 13:11:17 följande:
    ja absolut......med alla ljud som kommer från dig under speciella omständigheter är som en bön till Sankta Slyna!
    Så sant...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Smecker skrev 2011-12-04 13:13:54 följande:
    Eller ett gammalt hederligt "What the fuck??"
    Nej, låter väldigt missnöjt.
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden