Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

När jag skaffade nallen trodde jag att han mest skulle vara en inomhusnalle, men ack få fel jag hade! Han älskar att vara utomhus! Nalle

• lille Birger
    och skrev 2013-01-28 23:38:19 följande:

Är inte det där en definitionsfråga?

Om man befinner sig under en kjol, kan man då säga att man är utomhus egentligen? 
    Kanske inte. Om det är en lite tjockare långkjol kan det ju bli ganska varmt och skönt där inne.

• lille Birger

I morse ville nallen minsann inte stiga upp ur sängen! Jag försökte locka med allting för att få upp honom men han låg bara kvar och myste.

• lille Birger
    och skrev 2013-01-29 21:41:26 följande:
    Han har kanske också fått ett paket idag av brevbäraren? Du skulle kanske kolla vad han har gömt under täcket?
    Det enda jag hittade när jag skakade ur täcket var ett par stringtrosor som nallen ibland brukar ha i famnen när han sover. Nallen är dock inte en sån som köper använda trosor från främmande kvinnor via nätet.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2013-01-29 23:23:36 följande:
    Det är sånt som du får ordna, Birger....

Jag är nyfiken, vad är aktuellt dagspris ???
    Rena trosor ska det vara. Cool

• lille Birger
    Aynrand skrev 2013-01-30 07:43:24 följande:
    Om jag får fantisera om det så skulle jag säga att det beror på vem och på tal om dagspris kan man också ta hänsyn till graden av färskhet
    En kändis trosor, t ex Annie Lööfs eller Babben Larsons, skulle nog kosta mer än än vanlig whitetrash kvinnas.
  • lille Birger
    och skrev 2013-01-30 21:29:02 följande:
    Vems trosor skulle du helst vilja ha? Du måste välja någon som är känd i Sverige, men du kan få lov att bifoga en bild på ett par snygga trosor som sitter på någon sk mullig tjej också.
    sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4672752

Eller kanske dessa svarta trosorna:

Sigrid Barany är en annan läcker tant.
  • lille Birger

Ååh, vilken dag detta har varit!

Nallen var så trött att han somnade bara några minuter efter att han lagt sig:

Svar på tråden Trash-tråden