Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nallen har verkligen fått dille på pepparkakor. Han har ätit dem frekvent sen i julas.
    Nalle
    Men förra veckan bestämde vi att han skulle dra ned på pepparkaksätandet. Nallen gick då med på att han bara skulle äta pepparkakor på helgen + inte mer än 1 pepparkaka i veckan, typ till mellis.

• lille Birger
    Trust me skrev 2013-02-24 20:12:13 följande:

Oväntat att höra att LB har flickvän..

LB! Varför har du inte berättat?

Jag har inte flickvän. Cool

Har nalle istället.
  • lille Birger
    och skrev 2013-02-24 23:38:00 följande:

Jag ska nog fokusera på nallar enbart i fortsättningen. Hämtar din nalle filtar, Birger?    
    Nallen är den mest omtänksamma individen jag någonsin stött på. När jag var sjuk för inte så länge sedan hämtade han saker åt mig och pysslade om mig. Om det ska vara en filt som täcker hela din kropp kan det bli lite problem eftersom nallen väger typ hälften av filtens vikt, iaf min snuttefilt. Det nallen gjorde var att han fick flytta en kant av filten i taget. Så det tog väldigt lång tid och mycket möda för honom att skaffa fram filten, han var alldeles andfådd när filten nådde mig. Nallen var fast besluten att han inte skulle svika mig och han vet att jag skulle göra detsamma för honom. Solig
  • lille Birger

Nallen och jag har sportlov! Vi kan göra vad vi vill!

• lille Birger
    och skrev 2013-02-28 19:47:11 följande:
    Vad har ni planerat in för aktiviteter?
    Har inte planerat så mycket. Vi tar dagen som den kommer. Solig

Nallen ville gärna åka snowracer, men det var för lite snö. Rynkar på näsan
  • lille Birger

Ja, nallen passar nog bäst in på damernas omklädningsrum. Där kan han fråga någon åt vilket håll bassängen är. De tror att det är synd om nallen eftersom han tappat bort sin husse.

• lille Birger

Nallen har sett helnakna kvinnor förut så de är han inte rädd för.  Nalle

• lille Birger

Hon har kombinerat blått och svart som underklädsel.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-03-01 09:29:31 följande:
    ja det stämmer tror du hennes rumpa får plats i stolen?
    Ja, det är en stor stol.
Svar på tråden Trash-tråden