Inlägg från: I Rose I |Visa alla inlägg
  • I Rose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-28 22:24:43 följande:
    Ja, franska rivieran har snott min fina vän. Nalle
    Skype och mobiltelefon.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    och skrev 2012-06-28 22:26:15 följande:
    Jag får skicka fler bilder tror jag. Solig
    Demon
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-28 22:29:15 följande:
    Kanske lite olämpligt under rådande omständigheter.
    Förstår. Kram. Nalle 
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-28 22:32:20 följande:
    Och sedan har han ju faktiskt semester
    Hur vågar han? Lämna dig ensam. Dumma karlar. Mycket lättare med kvinnor som förstår en.
  • I Rose I
    lille Birger skrev 2012-06-29 11:39:12 följande:
    Rose, av någon anledning tror jag mig på förhand veta vad du har för åsikt i den här frågan: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m65563391.html
    Hur så?
    Det finns en åt alla. För min del skiljer jag på sex och kärlek men det kanske bara är jag.  
  • I Rose I
    lille Birger skrev 2012-06-29 16:50:55 följande:
    Sidan vänder sig till etniska svenskar som har utsatts/utsätts för psykisk, fysisk och sexuell misshandel av invandrare. Vi vet att det finns ett utbrett våld invandrare mot invandrare, svensk mot svensk, svensk mot invandrare och invandrare mot svensk. Men vi fokuserar dock på det våld som utförs av invandrare mot etniska svenskar.
    Det är för ingenting som undersökningar gjorda på rasister visar att utbildningsnivån och säkert IQ:n är en bristvara.  
  • I Rose I
    lille Birger skrev 2012-06-29 17:06:10 följande:
    Jag tycker det är fel att kategorisera människor sådär. Man borde bara få driva hjälporganisationer som hjälper alla människor, svenskar och invandrare, män och kvinnor, troende och icketroende.
    Är det jag som hallucinera eller visst hade du lite så där lagom främlingsfientliga åsikter? Har för mig att jag har sett dig i invandrar/Islamdiskussioner. Jag är dock inte vid min sinnes fulla bruk just nu så jag kan mycket väl ha fel.
  • I Rose I
    lille Birger skrev 2012-06-29 17:28:29 följande:
    Nej, jag tycker att alla människor, i stora drag, borde ha likvärdiga förutsättningar och rättigheter.
    Sen så finns det ju såklart undantag; t ex människor som invandrar från krigshärjade länder. Jag tror absolut att många av de som gör har psykiska problem orsakade av stridigheterna och depravationen i deras hemländer. Samma princip gäller ju för människor som har ett gravt handikapp. I båda fallen handlar det ju om människor som haft oturen att helt oförtjänat fått sämre förutsättningar än andra människor. Då kan subventioner vara befogade.
    Jag är mållös. Förvånad Vem är du?

Jag har druckit en större mängd alkohol så jag är egentligen inte i skick att ta upp denna diskussion men är det någon som har förbryllad mig gång på gång så är det du utan tvekan.     
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-29 17:35:54 följande:

Rose!
    Fredagsalkis  
    Ja, det blev för mycket igår. Jag har inte sovit ett skit inatt och imorse fick jag fnatt och gick iväg och tränade. Däckade dock när jag kom tillbax och har precis kommit till liv.
  • I Rose I
    Agridulce skrev 2012-06-30 17:27:01 följande:
    Skål
    Ja, det blir mer ikväll. Ska hem till pappa och då lär det bli några drinkar. Ska inte dricka mig full ikväll.

Allt väl Agri?  
Svar på tråden Trash-tråden