• och

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 23:29:34 följande:
    Blev han glad över oljemassagen med en jättedildo?
    Ja. Han hade visst en tidigare upplevelse med något liknande som han ständigt återkom till i tankarna.

Fast jag måste vara iförd läder under tiden. Har du något bra att låna ut? Gärna en keps, tyckte han? 
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 23:37:32 följande:
    Men åh... Ser jag ut som en läderkepskvinna!?!
    Jag trodde du hade allt i din garderob.

Kanske kan höra med Agri istället. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-03 23:58:41 följande:
    En hel jävla långtradare full med tyska läderbögar ute efter en sak. En enda. Mitt rövhål. 

Dom hann inte ifatt mig, PM, men det var fan så nära. Kan du fatta vad pengar jag har fått lägga ut på antidepressiva efter det !!!
    Bortträngning kallas det, med en mer vetenskaplig term. Orsaken till att du gör som du gör är antagligen att du tyckte att det var obeskrivligt skönt men att det strider helt mot bilden av hur en idealman ska se ut.
  • och

God morgon.

Jag funderar på att gå i ide. Vill någon göra mig sällskap? 

• och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-04 11:15:35 följande:
    Ja du, Birger, som jag ser det, är det ditt dåliga samvete som tynger dig efter den fruktansvärda förolämpningen du hävde ur dig, mot mig, under gårdagen, men hav förtröstan, Birger, jag mår, trots påhoppet, riktigt bra idag eftersom jag skall gå i ide med min kvinna,Hjärta och då får jag knulla henne hur jävla mycket jag vill under tiden. Så mitt humör är synnerligen gott...

Vad gäller piskandet av alla dom underbart vackra arslena du hänvisar till, Birger, så skall jag nog fan klara av det också, jag är vältränad, tro mig, dessutom har jag tänkt hyra in både PM och Aynrand som medhjälpare, och som dom goda samhällsmedborgare dom två herrarna ju är.....så ställer dom upp helt gratis och utan några som helst krav på motprestation från min sida.

Jag ser framtiden an med tillförsikt....
    Glöm inte att Birger förolämpade mig med igår.

PMS kanske? 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-04 10:53:20 följande:
    Nej, ledsen.
    Vill inte missa något. 
    Du gapar över väldigt mycket.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-04 11:48:58 följande:
    Ja, Birgers uppträdande igår var synnerligen oetiskt och jag förstår om hans samvete tynger honom. Jag vetifan om jag hade fixat dagen utan en rejäl näve Stesolid om jag hade varit Birger idag. Usch å fy....
    Efter vår dejt har Nalle och jag blivit ganska goda vänner. Jag ska be honom att han ser till att läxa upp Birger ordentligt, så inte detta förkastliga beteende upprepas.
  • och
    Kakaa skrev 2012-10-04 12:56:46 följande:
    Men vallentuna har bara ökat i patrask.. -.- när jag var 15 så fanns det knappt våld i den byn, nu när man väl skall röra sig tillbaka mot samma håll så börjar såklart allt päckel.
    Intressant formulering. Vad menar du med patrask och varför känner du ett behov av att kalla någon för det?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-04 13:14:02 följande:
    Jag älskar talangfulla kvinnor.....
    Men mest av allt älskar du..?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-04 15:41:18 följande:
    Mindre talangfulla kvinnor?
    Jag tänker inte prata mer med dig heller. Död
Svar på tråden Trash-tråden