• och

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 12:09:28 följande:
    Och 3 minuter senare...

Jag tolkar det här som att du blev väldigt glad över att jag loggat in. Det var rätt, väl?

The hard way is the right way.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 12:27:57 följande:

Ja nu vet jag inte Antons preferenser (om slädhundar) men om du säger det är så, ja då är det klart ett alternativ det också. För den delen tror jag att eskimåkvinnor kan vara rätt lurviga de med (fast nu har jag fördomar).

Nja en referens är nog inte tillräckligt. Även om jag och Anton har i  en del frågor samma grundkrav. Dock säger ju Anton att väldigt många är underbara så fan vet om man kan lita på honom som referens.
    Jo, du har nog en poäng där. Angående Anton alltså.

Räknas bara manliga referenser?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 13:10:23 följande:
    Jag är framme nu, Älskling,Hjärta verkar som du saknar mig nåt gruvligt....

Nokia 3310, mottagning på Nordpolen, förvisso på taket av igloon, men i alle fall, dock med ett litet extra modem. Jag kommer aldrig byta mobil. 

Nåväl. jag kan faktiskt meddela att jag tog mig dit på egen hand, inga jävla slädhundar som hjälp, hade verkat mesigt, och det vet du ju, Älskling, att jag är allt annat än mesig. Sådär, då var det utrett. 

Men, till din stora glädje, Älskling, kan jag meddela att jag kommer kort ner vistelsen något, det är kallt som helvete här och bönorna är nästan slut, så 35 år tycks mig en aning orealistiskt. Faktiskt. Å sen finns här Isbjörnar också, jag har redan strypt tre stycken som var ute efter mina bönor, det börjar bli tröttsamt, det vet du om du själv behövt strypa en sån fan på egen hand, Gumman, dom kan va lite bångstyriga. 

Jaja, kläm ihop benen bara, jag är snart hemma, skall bara valla lite redigt med stearin, sen ger jag mig av.

Puss. //Anton

Jag hade lite förhoppningar angående kapten howdy, men vare sig han eller nallen har inboxat så du kan väl komma hem då. Obestämd
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 13:33:21 följande:
    Oj, vad glad du blev !!!!!
    Ja.

Jag har redan börjat med välkomstmiddagen. Det blir vita bönor i tomatsås. Samt isvatten.  
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 13:41:06 följande:
    Som jag har längtat efter det, du är en riktigt kvinna, PM skulle bara veta vad han missade. Vita bönor i tomatsås efter en lång, skräckinjagande, hemskt jobbig och dessutom fruktansvärd strapats på Nordpolen. Med isvatten till.

Kan det bli bättre !!!
    Nej. Det blir inte bättre.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67197126.html

Har du masserat min rygg till exempel? Eller skickat iväg Maria och mig på Spa? Eller för den delen lyssnat när jag har velat prata om mina intressen?  

• och
    Agridulce skrev 2012-10-21 19:36:07 följande:
    Badar och dricker vin. Till skillnad från NG gör jag det på en socialt accepterad tid.
    Ja. I alla fall en gång per dygn blir det ju rätt.
  • och
    straight arrow skrev 2012-10-21 20:00:19 följande:
    Där har vi något. Ikea bör lansera "cocktail hour" med hjälp av drinkvagnen Ivar. Besöket blir helt enkelt mer njutbart när det serveras champagne.
    Väldigt bra förslag, faktiskt. Jag skulle iaf besöka Ikea oftare om det infördes.

Drinkvagnen kommer väl en liten bit före sängavdelningen? 
  • och
    Agridulce skrev 2012-10-21 20:16:48 följande:
    Alltså Ikea har utskänkningstillstånd om nån här nu har missat det. Hur tror ni annars att jag överlevde?
    Du blev körd på en sån där transportvagn?
  • och
    Agridulce skrev 2012-10-21 20:23:55 följande:
    Nej i en vanlig kundvagn. Med lampskärmen Skamsen på huvudet.
    Och det okrossbara cocktailglaset Festlig i handen? 

Jag ångrar att jag inte åkte till Ikea idag. 
Svar på tråden Trash-tråden