Anton Chigurh skrev 2012-10-21 13:10:23 följande:
Jag är framme nu, Älskling,

verkar som du saknar mig nåt gruvligt....
Nokia 3310, mottagning på Nordpolen, förvisso på taket av igloon, men i alle fall, dock med ett litet extra modem. Jag kommer aldrig byta mobil.
Nåväl. jag kan faktiskt meddela att jag tog mig dit på egen hand, inga jävla slädhundar som hjälp, hade verkat mesigt, och det vet du ju, Älskling, att jag är allt annat än mesig. Sådär, då var det utrett.
Men, till din stora glädje, Älskling, kan jag meddela att jag kommer kort ner vistelsen något, det är kallt som helvete här och bönorna är nästan slut, så 35 år tycks mig en aning orealistiskt. Faktiskt. Å sen finns här Isbjörnar också, jag har redan strypt tre stycken som var ute efter mina bönor, det börjar bli tröttsamt, det vet du om du själv behövt strypa en sån fan på egen hand, Gumman, dom kan va lite bångstyriga.
Jaja, kläm ihop benen bara, jag är snart hemma, skall bara valla lite redigt med stearin, sen ger jag mig av.
Puss. //Anton
Jag hade lite förhoppningar angående kapten howdy, men vare sig han eller nallen har inboxat så du kan väl komma hem då.