Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Trollflöjten låter också snuskigt. El är det bara min smutsiga fantasi?

• Agridulce

Jag har jättesvårt för camembert som jag tycker luktar sperma. Däremot tycker jag mycket om själva "mansprodukten".

• Agridulce

Majakovskij är oftast bra men jag har en killkompis som ältar liiiiite för mycket om honom så jag har tappat intresset lite.

• Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 19:06:18 följande:
    Presentera oss genast.

Jag läste en dikt av honom igår i "Jag brinner" som fick mig att gråta en skvätt. 

Självklart. Det hade nog roat honom en hel del.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrC skrev 2012-11-15 19:11:30 följande:
    What's up folks?
    Not much..... tyvärr Obestämd
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 21:28:33 följande:
    Fast jag fick några sms och Aynrand är numer Sveriges största opera-fan.
    Lite gulligt tycker jag. Det passar honom. Han gillar sådant som handlar om att sjunga ut. 
    Opera är mycket trevligt. Brukar besöka Operan ofta men jag föredrar balett (kanske för att jag dansat det själv).
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-15 22:20:05 följande:
    Ett av svenskans mest svårstavade ord Glad "grann" däremot...

Förutom ordmärkeriet vill jag bara säga att operamusik är fantastiskt. Opera som sådant är däremot hopplöst föråldrat. Ett pinsamt melodramatiskt libretto från mitten av 1800-talet funkar inte bättre för att man förlägger handlingen till en tvåa i Rinkeby, vilket är standardlösningen.
    Ska du bli sådär svår och pretentiös nu igen?
    Hur länge sedan var det du var på Operan sa du? 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-15 22:56:57 följande:
    Du menar att du ser igenom mina försök att arrogant briljera med min insiktsfulla visdom?

Jag var på Hamburgs konstmuseum i början av 90-talet för att låna toaletten, räknas det?

Precis. Fast i det här fallet var det dina oceaner av erfarenhet och kunskap jag tänkte på. Men du är en fin man som inte skryter.

Konstmuseet räknas inte men att ha varit i Hamburg kvalificerar.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden