Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-20 13:22:58 följande:
    Ohh you dirty old man! 

Jag hoppas att du fick det, sånt förtjänar alla..
    Jag själv sitter och skall försöka skriva ett cv. -.- men det är ju enkelt när man har noll koll egentligen på vad man vill göra lr vad som är ens up and downs osv.. Det är apsvårt. :(
    Som moraliskt o-stöd så kan jag berätta att jag sitter och har ångest över ett jobb jag fegar ur att söka. Tappar allt självförtroende när jag skriver CV. Känner att jag inte kan ett skit och aldrig kommer få ett jobb mer i hela mitt liv.  Blä!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-20 13:36:30 följande:
    Precis så känner jag! Ibland önskar jag att jag kunde leva på min hobby-möbel-resturering.. men det är svårt. :( 
    Jag skulle ha svårt att kunna leva på någon hobby. Har alldeles för dålig självdisciplin för det. Enklare när någon annan betalar mig för att jag ska bitcha och jaga folk.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-20 14:19:37 följande:
    Jag älskar att fixa gamla möbler osv, men sedan så gillar jag även att arbeta för folk, som när jag var konditor, det var kul, och bra tider (enl mig)  Trivdes väldigt bra. 

hahaha.. då undrar jag nu vad du jobbar med om du får bitcha dig? ;D  

Vill inte outa mig för mycket på nätet. Men chef av något slag iaf.....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-11-20 14:31:51 följande:
    Heter du egentligen Annika Katarina Bolin Falkengren ???

Å har typ 8,6 miljoner i årslön. Plus lika mycket till i bonus. Även om investeringarna har backat med 73 % 
    Det vet du att jag inte gör. Och några miljoner mindre är det allt.......
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-11-20 14:47:46 följande:
    Ja, älskade Agri, det vet jag, men jag tänkte ta chansen å gnälla lite på bankdirkernas omotiverade HÖGA JÄVLA LÖNER...

Så nu har jag gjort det. 
    Tack söta Anton. Kan du inte säga att jag verkligen förtjänar min lön också? Hjärta
    Naughty by nature
  • Agridulce

Tack Anton. Ska lämna in det där till HR i tre ex. Fast bonusen var ju himla snålt tilltagen iofs.

• Agridulce

Min kropp är pervers, i alla hänseenden. Den kommer därför inte att läggas ut i tråden.
    Känner mig naken nog som la ut min mun här.

Svar på tråden Trash-tråden