Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

MrC skrev 2012-11-29 10:12:42 följande:
    Det handlar mer om deras personligheter. Dom kommer inte alls att synka liksom.

Jag försökte skicka PM till Anton, men det gick ju inte.

Nähä, nu har jag bättre saker att fixa.
    Nu så, ber om ursäkt, MrC.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-29 21:19:40 följande:
    Rumpor bör smiskas.
    Mmmm......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-29 21:31:45 följande:
    Din också?
    Det finns inte....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-29 22:37:59 följande:
    Jag är väldigt trött idag.
    Jag skulle kunna massera dig, Gumman,Hjärta det hade du gillat. Garanterat...
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-29 22:39:07 följande:
    På västfronten intet nytt..
    Lika snygga tuttar som vanligt

Hej!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-29 22:43:25 följande:
    Ni är inte redo för det.
    Jag är redo, Maria, tro mig, så det går bra å skicka mig ett PM på underverkan. Omgående.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-29 23:10:09 följande:
    Tack PM.. Det är lite sån jag är
    Jag sa faktiskt hej till dig, Yoyna, men du verkar inte bry dig ett jävla skit om det !!!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-29 23:20:01 följande:
    Anton tusen tack! Jag är hänförd!

Nu, skönhetssömn! Dröm sött mina vänner
    Så ja, det var bättre.

Sov så vackert, min sköna Yoyna..... sleep.gif
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-29 23:51:19 följande:
    Jag funderar på att skriva en bok, "Dirty talk på skånska" (dörrtii tååk pou skåunskau). Här kommer några användbara ord i väntan på det:

"Rövaknull" = Analsex

"Bunkaknull" = Gruppsex     

"Pisseknull" = Wetsex  
    En bra början, PM, en riktigt bra början...
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-30 09:28:40 följande:
    En annan fundering är hur det känns för er män att ta en kvinna i röven? Vad är skillnaden mot fittan? Tänk om hon skitit grovkornigt innan och inte lyckats tvätta rent helt, river det till då? 

Sedan kan en man vispa grädde med kuken?  och det blir sådär fint och fluffigt?

Om man silvertejpar en penis med stånd fastnar förhuden då i tejpen när den slaknar? Och hur ser det ut om förhuden sitter som vid stånd och kuken skrumpnar ihop?! :O  
    Underbart.
    Trångt.
    ?
    Ja.
    Ja.
    Ja.
    ja.
    Ungefär.
    God morgon. 
Svar på tråden Trash-tråden