Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-01 16:04:05 följande:
    ...Förlåt att det tog tid Anton, hade en nagelkris att hantera. Men den är över nu.
    Jag hoppas för i HELFVETE inte att det var en bruten nagel......

Men jag är tacksam oavsett, Maria. Mycket
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-12-01 16:01:33 följande:

Omöjligt att det finns två personer med samma umm speciella sätt at formatera text.
    Inte ens under synnerligen svår tortyr kommer jag erkänna nåt i frågan du avser. Krossa mina knäskålar, knipsa av mina tår, knipsa av min.......eller ja, okay, där går gräsen, men fan inte annars.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    kapten howdy skrev 2012-12-01 16:12:28 följande:
    Inte ens med fjädrar?
    Kanske, Kapten, kanske, jag vill inte ljuga, så jag säger kanske, men jag föredrar krossade knäskålar.....

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-12-01 16:12:02 följande:

Har du varit avstängd lilla hjärtat?
    "Well the Lord surely must have enjoyed S&M, or he wouldn't have said, "Turn the other cheek."
  • Anton Chigurh
    kapten howdy skrev 2012-12-01 16:35:53 följande:
    funderar på om den mörka riddaren är något att se.. efter en japansk film så verkar det mesta sevärt..
    Tittar du ensam eller i sällskap ???
  • Anton Chigurh
    kapten howdy skrev 2012-12-01 16:39:30 följande:
    Just nu är jag själv. Ledsamt nog. Men framåt kvällen kanske det trillar in lite folk. Man vet aldrig..
    Resident Evil filmerna är bra att titta på utan sällskap, Kapten, välgjorda, och Milla är ju så helvetes het !!!
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-12-01 16:37:29 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67764079.html
    Så, Birger, nu har jag gjort min plikt. 

Så nu tänkte jag ta en promenad i mörkret, jag bara måste, minst 10 km, det är inte mycket, jag vet, men bättre än inget.

Så vi hörs senare, mina goda vänner...Glad
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-12-01 18:43:04 följande:

Jo det förstod jag.
    Mer nyfiken på hur du lyckades åstadkomma det igen.
    Medfödd talang, Agri, inget jag kan hjälpa.....
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-12-02 00:35:34 följande:
    Nej nej. Jag sitter här och kalasar ensam.
    Kladdkaka och en cider.
    Ja, och här blir det en rejäl proteindrink och 2-3 ostmackor.....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-12-02 11:48:05 följande:
    Goooooooood förmiddag!!!!
    Morrn.....littleman1.gif
Svar på tråden Trash-tråden