Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-12-05 22:05:34 följande:
    Jag är också jävligt bra på att räkna. Död
    PUSS......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-08 10:15:03 följande:
    Nu har jag börjat dagen med att skriva en wall of text om somalier och integration.

En klapp på
    rygg ( i röven  beroende på klappare) skulle inte sitta fel.

Glad Lördag! 
    Varsegod, Älskling.....whip1
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-10 07:56:55 följande:
    Godmorgon!
    Idag är det måndag.
    Morrn.....Solig
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-12-10 08:03:14 följande:
    God morgon. Då flytten tagit all min tid och då datorn inte är fixad så snuvar jag internet igenom wifi för att säga : jag saknar er era gullfisar (detta skrivs medan kakaan sitter på toaletten i sann-äckelanda

så det är extra kärlek i detta)
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Elle Se SentHjärta skrev 2012-12-12 10:25:19 följande:
    Haha...
    Förändring är ständigt så man antingen rider på vågen eller dränks under den

Allvarligt talat, jag har hetat NG sååå många år och är inte samma NG nu, som då.
    Dessutom säger detta nick typ allt om mig. De senaste åren och kanske speciellt det senaste, har jag lärt mig väldigt mycket om vad jag känner och inför vad.
    Jag har ibland trott att jag är lite småkylig, men har fått perspektiv på min passion, intensitet och framför allt mina känslor.
    Så - hon känner!

Jag kommer säker ändå kallas NG i typ 1 år till, så no worries. 
    Vackert nick, Maria, mycket vackert.

Speglar på nåt vis ditt utseende......

• Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2012-12-12 19:06:22 följande:
    Jag håller på och gör en lista eftersom det snart är jul.
    fairy1.gif...........................Hjärta Hjärta Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 22:33:27 följande:
    Väldigt bra citat. Skål

Jag har fått ett inlägg borttaget. Det mystiska är att jag inte vet vilket av alla mina utmärkta inlägg under kvällen som har tagits bort? Får man inte alltid info om det? (Anton Hjärta borde rimligen kunna svara här.)

Fast jag antar att jag får nöja mig med att känna mig oerhört smickrad över att jag berör mina medmänniskor. Solig 
    Jag kan inte minnas att jag någonsin fått inlägg bortplockade, Älskling,Hjärta men ifall det har inträffat och jag har förträngt detta, så har jag vanligtvis fått notis om detta. Fast inte varje gång. Såvitt jag inte minns.

Det räcker förövrigt med att du finns till för att du skall beröra......Hjärta
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-12-12 20:13:25 följande:
    Har idag firat med Prinsessbakelse och laxsushi (barnens favvo) att jag idag varit kapten i 12 år denna 121212

Agri: du fattade vinken :)
    Grattis som fan, Ulf, jag blir lite grön här......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 22:58:20 följande:
    Åh, det var alltså listan jag skrev?

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år      utan      krascher Ulf. Skål   
    Det vet vi inget om !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:10:10 följande:
    För övrigt är stackars jag alldeles förkyld just nu och borde få lite kärlek och omtanke (dvs en avsugning)
    .....en !!!
Svar på tråden Trash-tråden