Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-12-19 23:29:59 följande:
    Kan man svanka med olika delar av ryggen??? Olika mycket är jag med på...

Drivor är härligt Anton!!! Har du plog??
    Nä, jag drömmer att jag har en Valtra, med en 3,2 meters Holms snöplog. Jag körde med en sån tidigare, snöplogen alltså, när jag körde vägarna hem-omkring med en IH av dom lite större. Det är jävligt kul å ploga snö när du har rediga don....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-19 23:39:12 följande:
    Anton: Jag har aldrig kört nån snöplog... Kanske vore nått? Byta yrke liksom?
    Testa, Yoyna, dom flesta tycker faktiskt det är kul. Med riktiga don. Det skall liksom hända lite när du håller på. Då är det förbannat roligt....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-19 23:44:50 följande:
    Du är så klok Anton. Man skulle kunna tro att du skrev om annat än stora maskiner...
    Kanske jag gör också, Yoyna !!!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-20 00:00:44 följande:
    Anton: jag trodde vi höll oss till sådant som är dieseldrivet?
    Vi låter betraktaren avgöra, Yoyna, men faktiskt mente jag dieseldrivet här. Med 6 cylindrar....
  • Anton Chigurh
    straight arrow skrev 2012-12-20 08:46:48 följande:
    Apropå det, Anton, såg du klippet med turbotraktorn... nästan så du har en själsfrände där:

www.expressen.se/motor/svensk-turbotraktor-me...
    Jadå, Arrow, jag såg det tidigare,Glad helvete alltså, det är fan imponerande, men tackar för länken i vilket fall....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-20 11:34:59 följande:
    Du föredrar också stort alltså?
    I vissa fall.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-20 11:44:41 följande:
    Ja. Om de har läderkepsar också.
    .....fan alltså.

Gumman....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-12-22 11:06:58 följande:
    Sånt som Nallen tycker om: T ex mjukisdjur och päronsaft.

Anton är väldigt givmild med sina blombuketter i Helkroppstråden Glad
    Anton tycker om att göra folk glada, Birger. Får Anton en trevlig kommentar ger han gärna en trevlig kommentar tillbaka. Ackompanjerad av en liten blomst. Det är Antons natur. Att vara snäll vid dom snälla.

Och elak vid dom elaka. 
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-22 16:14:14 följande:
    *Vinkar* Solig
    Vinkar tillbaks !!!

cockwave.gif...................................shaggy
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2012-12-22 17:29:23 följande:
    Hej!

Kom tillbaka!! 
    PUSS, GummanHjärta...............WetKiss.gif
Svar på tråden Trash-tråden