• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Nice Girls bild var också väldigt tjusig,Kyss, men personligen tycker jag att min är snäppet snyggare eftersom hon har hela paketet, inte bara rumpan.

• Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-09-08 11:19:35 följande:
    Nice Girls bild var också väldigt tjusig,Kyss, men personligen tycker jag att min är snäppet snyggare eftersom hon har hela paketet, inte bara rumpan.

Tack.

Ja vi (jag och Aynrand) är lite analt fixerade vid just rumpor. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-08 09:43:57 följande:

Nä, inte tycka synd om dig själv! Bara lite lagom? Varför tycker Aynrand att det är synd om dig???

Ja, läste några inlägg i den tråden. Upphör aldrig att förundras... 

Nu ska jag åka iväg å handla lite presenter å kalasgrejer inför vår dotters födelsedag imorn.      Hörs senare kanske!

Puss puss å ha en trevlig förmiddag! 

Jag mår bättre nu tack Solig
    Aynrand tycker nog synd om mig av många orsaker, bland annat för att min uteplats aldrig blir klar haha...

Vad kul med födelsedag!
    Ha en underbar dag...    
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 11:44:33 följande:
    Tack.

Ja vi (jag och Aynrand) är lite analt fixerade vid just rumpor. 
    ganska mkt till och med Tungan ute
  • Aynrand

en rumpa för birger............
    Älska google med "juicy ass" eller "juicy asses" alla kombinationer funkar haha

Svar på tråden Trash-tråden