• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 11:47:56 följande:
    Jag mår bättre nu tack Solig
    Aynrand tycker nog synd om mig av många orsaker, bland annat för att min uteplats aldrig blir klar haha...

Vad kul med födelsedag!
    Ha en underbar dag...    
    grejen med uteplatsen är nog det värsta, där brukar du sitta och visa upp dig lite....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 12:12:41 följande:

Något i min smak.
    Gud..... vad hungrig jag blev......
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-08 12:13:30 följande:
    grejen med uteplatsen är nog det värsta, där brukar du sitta och visa upp dig lite....

Hahaha, ja absolut. Där sitter jag på huk med brett särade ben och smörjer in min fina rumpa med olika oljor som gör att mina skinkor glänser som julgranskulor...

Precis så. Du är välkommen! Jag kan få dina kulor att glänsa också! 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 12:16:13 följande:
    Hahaha, ja absolut. Där sitter jag på huk med brett särade ben och smörjer in min fina rumpa med olika oljor som gör att mina skinkor glänser som julgranskulor...

Precis så. Du är välkommen! Jag kan få dina kulor att glänsa också! 
    du är en härligt snuskig kvinna NG.....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-08 12:17:20 följande:
    Haha mmm...lunch nu va? 
    ja om jag lyckas slita mig från FL (dig)
  • Aynrand

a final ass before lunch

and ok en till den tror jag kommer att göra Birger glad...kvinnan har en stor rund rumpa och hela paketet som han säger mustiga kraftigare lår utan att vara tjock....var det så Birger
Svar på tråden Trash-tråden