Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

jaghopparhögt skrev 2013-06-08 00:32:51 följande:
    Ge oss en bild på nallen :(

• lille Birger

Nallen har visserligen inga stora biceps. Han tränar dock armarna genom att curla min bläckpenna.

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-08 10:44:04 följande:
    Mössa i sommaren får mig att tro att Nallen är upp till något fuffens...
    Hoppas inga bilar brann i Vällingby i natt!

Jag bar förresten där för inte så länge sedan. Satt på torget och betraktade...folk. Såg inte nallen.
    Den där svarta mössan passar faktiskt inte nallen alls. En ljusare mössa som matchar hans pyjamas hade varit snyggare.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-06-08 10:05:51 följande:
    en bild av Nalle som onanerar framför spegeln
    Jag misstänker att det är jaghopparhögt som sitter med ena handen innanför trosan och pillar eftersom hon frågar efter massa bilder på nallen, men jag hoppas att så inte är fallet.
    ulfsas skrev 2013-06-08 16:14:34 följande:
    Skall nu ta en sväng på Oxfordstreet mm. Käka lite god Indisk mat. Skall bli gott.
    Vad mycket du reser, ulsas. Glad

• lille Birger

Min nalle gillar Astrid Lindgrens böcker. Solig  Jag har börjat läsa för honom i samband med att jag nattar honom.

• lille Birger
    och skrev 2013-06-08 20:30:09 följande:

Är du sjuk?

Jag vill också sitta på ett café i London. Varför stannade du inte och plockade upp mig på vägen ulfsas? 
    Nallen utbrister med ett stort utropstecken att du kan få följa med oss till Astrid Lindgrens värld. Nalle  Han är för liten och naiv för att förstå att många vuxna inte alls tycker att ASV är ett dugg lockande.
  • lille Birger
    och skrev 2013-06-08 23:55:23 följande:
    Om nallen mutar mig med mjukglass följer jag gärna med.
    Nallen har 15 kronor i veckopeng.  Han räknar att om han lägger undan 4 kronor i veckan kommer han ha råd att köpa mjukglass senare i sommar.

• lille Birger

Jag tycker synd om nallen. Han är härjad av vad som hände i morse. Jag brukar ligga vänd utåt när jag sover, men i natt hade jag vänt mig i sömnen så att jag låg vänd inåt mot väggen. Nallen som ligger ytterst vaknade givetvis av åskan och var livrädd, så han försökte väcka mig, men det går inte när jag ligger bortvänd från honom. Jag har ganska bred rygg som nallen försökte klättra upp för för att komma till andra sidan av mig, men han gled ned varje gång.

Svar på tråden Trash-tråden