Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2013-07-03 21:42:29 följande:
    Det är en korrekt iakttagelse.

Känner du möjligen för att illustrera med en bild? Solig

Dom har helt olika former. Tjejen är mer fyllig och rundare.

• lille Birger
    Orcha skrev 2013-07-03 22:35:18 följande:
    Du, jag bugar för din styrka.Solig

Själv bölar jag för mycket, är en klenis men tror på människan och hjälper till där jag behövs.
    Häpp!

Fast den här killen ser väldigt konstig ut i kroppen tycker jag:

För små armar för att det ska bli proportionerligt.
  • lille Birger
    Orcha skrev 2013-07-03 23:20:24 följande:
    Varför ser 12-åring ut så?
    Blä.
    Fotoshopparen är kass och får minuspoäng här.
    Det är faktiskt inte photoshop. Han har tävlat i Strongman och
    ">styrkelyft
    senare i livet. Han har även stor rumpa vilket NG gillar. Skrattande
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-03 23:40:47 följande:
    Jag gillar inte stora mansrumpor!!!
    Stora tjejrumpor då?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-04 11:28:50 följande:
    Äsch det gäller bara att finna de underbara männen, eller den underbara mannen.
    Jag tror (vet, har lärt mig) att det finns människor man passar så bra ihop med att deras sällskap blir en skön, underbar förlängning av en själv. Att man till och med blir mer sig själv i personens sällskap, man uppfylls som människa, i hjärta och själ och allt blir bara vackert. Det blir aldrig jobbigt, eller obekvämt, eller ansträngt.
    Man blir mer sig själv än man någonsin varit och allt detta i ett helt mindblowing samspel med någon som känner exakt likadant.
    Är det de feminina männen du är ute efter?

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m70379226.html
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-07-08 12:05:12 följande:
    Det är ju dock frågan hur man definierar känslor i det här sammanhanget. Jag har alltid sett mig själv som att jag kan ha sex utan några känslor alls för den jag har sex med. men ju äldre jag blir ju mer har jag insett att det inte riktigt stämmer. Visst jag har haft ren sex med en del ONS utan att ha några känslor men det måste ändå finnas något. Att man tycker om henne som person, ömsesidig respekt men definitivt inte att "åh henne vill jag leva resten av mitt liv med". Det går inte att ha sex med någon man direkt ogillar. Det kanske går iof men man skall ju nå dit först och då känns det inte värt besväret. 

Personligen har jag helst "rått" sex med någon jag verkligen tycker om. Att det är mjukt och kärleksfullt i kombination med att det är "hårt" (oavsett hur man nu definierar det) gör det hela bättre. Därmed inte sagt det är nödvändigtvis gulle-gull för det. Haha uttrycket "Den man älskar, agar man" känns rätt passande .  Vill inte att min partner bara skall känna sig om ett objekt och leksak, utan en omtyckt leksak . Att "landa mjukt" är nog minst lika viktigt för min egen del som det kan vara för den man haft rough sex med. 

Mer känslor inblandade med kvinnor? Menar du att själva sexet är mer känslosamt eller att du får mer känslor för din sexpartner om hon är kvinna? 

• lille Birger
    Orcha skrev 2013-07-08 16:09:22 följande:
    Tror trosorna halkat lite fel...
    Ja, faktiskt. Det kanske blir så om man köper för stora stringtrosor.
  • lille Birger
    Orcha skrev 2013-07-08 18:57:09 följande:
    Hur stora finns det eg?

För små känner jag igen... Ajje!
    Men för stora? Drömmer
    Det är väl meningen att stringtrosor ska vara ganska åtsittande så att de sitter på plats utan att halka ur skinkorna.
  • lille Birger
    HMD skrev 2013-07-11 17:30:49 följande:
    Haha :) way to go. Smack that ass!!
    Jag reagerade också på att översta bilden är väldigt fin.
  • lille Birger
    HMD skrev 2013-07-11 17:39:32 följande:
    birger : Ja det var den jag mena.  God sommar på dig Solig
    Glad sommar! Cool

Det existerar tydligen rasism inom damfotbollen: feministisktperspektiv.se/2013/06/29/em2013-lat-herrfotbollen-tjana-som-ett-foredome/  Bara två utomnordiskt klingande namn av 41 i landslaget.

Min nalle får inte spela fotboll. Han skulle gärna vara med barnen och spela, men han är så liten att han skulle bli mot om bollen kommer på honom. Det är för farligt för nallen.
Svar på tråden Trash-tråden