Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nallen och jag har sovit i samma säng varje natt ändå sedan vi träffades. En sommardag ville nallen testa att sova ensam i sin koja i trädgården. Han var jättekaxig och trodde att det minsann skulle gå bra. Eftersom jag visste att nallen ibland kan vara rädd om nätterna lämnade jag baksidedörren på glänt så att nallen i nödfall skulle kunna ta sig in. Efter att jag sagt godnatt till nallen dröjde det ungefär 90 minuter tills han kom inspringandes alldeles vettskrämd. Nallen hade tydligen sett både spöken och monstren när mörkret slog in.

Resten av den natten sov nallen på det säkraste stället han känner till, nämligen innanför min tröja:

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-16 09:06:19 följande:
    Borde inte du och Nallen starta en blogg Birger?
    Det är något vi funderat på.
  • lille Birger
    och skrev 2013-06-17 00:12:03 följande:
    Det ska åska här i natt. Får jag plats i din tröja?
    Bara nallen får plats så går det bra. Nallen kanske tillochmed kan sova innanför din tröja/blus så blir det dubbelt skydd för honom.
  • lille Birger
    och skrev 2013-06-17 21:32:54 följande:
    Jag är antagligen där jag förtjänar, misstänker jag.

Ja, Birger, det var en väldigt god idé. Fast finns det inte risk för att nallen blir lite generad och inte riktigt vet var han ska ha tassarna? 
    Den risken finns, ja. Men med tiden kommer han säkert vänja sig och tycka att det är riktigt hemtrevligt! Nalle
    Aynrand skrev 2013-06-17 21:44:29 följande:
    Ass time
    Hur gammal är den där tanten?

• lille Birger
    och skrev 2013-06-17 21:32:54 följande:
    Ja, Birger, det var en väldigt god idé. Fast finns det inte risk för att nallen blir lite generad och inte riktigt vet var han ska ha tassarna? 
    Nallen får samma problem/upplevelse som NGs dotter.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-16 09:06:19 följande:
    Borde inte du och Nallen starta en blogg Birger?
    Problemet är att nästan ingen skulle läsa den. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Vår blogg har hittills inte fått enda kommentar.  Vi kanske måste marknadsföra den lite.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-06-20 10:21:24 följande:
    Jag tycker du skall ta en bild där du endast har dammvippa och rött läppstift på dig.
    Drömmer
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-06-22 23:30:17 följande:
    Jag tyckte inte det där såg så hotfullt och obscent ut. Mer som komsi. komsi .

Katapugaina, bra ord att komma ihåg. Verkar finnas gott om dem i den här tråden.
    Samma här. Jag trodde först att det var pekfingret man såg nageln på.
Svar på tråden Trash-tråden