Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Till och med Get_Right har en nallebjörn: www.tv4.se/e-sport/klipp/rematch-avsl%C3%B6jar-sanningen-bakom-get-rights-maskot-2377338

Hans nalle har en ganska tajt tröja på sig medan min har en mer luftig pyjamasskjorta.

• lille Birger

Nallen vet inte vad en biskvi är för något, han har aldrig ätit en sån.

• lille Birger
    och skrev 2013-07-21 22:10:07 följande:

Nallens pyjamas hade bara blivit fläckig av biskvi. Man kan säga att jag gjorde honom en björntjänst som tog den istället. Typ.
    Oja. Samtidigt förblir nallen ovetandes om hur det är att äta biskvi. Han kanske blir varse det om Orcha sitter barnvakt åt honom någon gång.
  • lille Birger
    ulfsas skrev 2013-07-22 09:16:07 följande:
    Hej på er. Själv så lider jag vid en pool på Palma de Mallis. Jobbigt att behöva gå för att hämta drinkar vid baren. Vattnet är också för blött men annars är det helbra
    Vad ofta du är utomlands. Solig
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-22 11:40:02 följande:
    Så jätteroligt för dig.

Jag jobbar. 
    Skulle nallen kunna följa med dig till jobbet en dag tror du?  Han är less på att sitta hemma hela tiden.
  • lille Birger

Nallen har inte sett en enda krigsfilm. Hans favoritfilmer är Aladdin och Lejonkungen.

Lite lustigt var det att, efter nallen sett Aladdin, se honom gnugga på vartenda metallprydnadssak i hemmet i hopp om att en ande skulle dyka upp.

• lille Birger
    Orcha skrev 2013-07-22 20:10:34 följande:
    Felåt, Birgers dito har krupit in under skinnet på mig totalt. Behöver nog avgiftas tror jag...

• lille Birger
    Aynrand skrev 2013-07-22 23:34:11 följande:

för Birger
    Poseringen och kameravinkeln i den där bilden är väldigt bra.
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-23 13:29:23 följande:
    Du skulle kunna bjuda på kaffe och glass?
    Nallen älskar glass. Man kan inte nämna det i närheten av honom utan att han spetsar öronen.
Svar på tråden Trash-tråden