Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2013-03-21 15:29:34 följande:
    Nallen har varit väldigt exalterad de senaste dagarna. För han har hittat en ny leksak i form av en pappersrulle:

Jag har inte sett nallen utan pappersrullen en enda gång sedan han hittade den. Nalle

På den här bilden låtsas nallen att han är en pirat:

Väldigt kreativt. Solig
    Som helvete, Birger, kan du inte va snäll å lägga upp bilden med Uzin och sockerpaketet. Det är lite fet den.

Jag skall be å få tacka på förhand. Tack
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-03-22 13:57:54 följande:
    En Ingram var det ju, inte Uzi. Här är bilden!

Visst fan, Birger, så var det ju, men vissa likheter med Uzin har den ju, eller kan ha, om den är kamrad för 9 mm. Visste du att en Ingram i kaliber .380 har en eldhastighet på 1380 skott i minuten. Förvisso en MAC-11 och inte MAC-10. Men i alle fall !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-03-24 21:54:45 följande:
    Anton kan säkert lägga upp ett bra träningspass åt honom. Anton är också sådär vig av någon anledning.
    Gammal kampsportare.....

Å inget annat. ÄLSKLING !!!
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-03-25 08:25:34 följande:
    Vi TROR dig Anton, vi tror dig!
    Alternativet skulle kunna ge mig permanenta mentala rubbningarSolig 
    TACK, Ulf, om du bara visste vilken sten som just föll från mitt hjärta där. Nu kan jag se livet an med tillförsikt. Det var jävligt oroligt ett tag, det kan jag tala om.

Ha en underbar dag, Ulf.....Solig

Se upp i dimman, marken är närmare än du anar. Har du glömt å kalibrera höjdmätaren kan det gå åt helvete. Så kom ihåg det. Att kalibrera den. Höjdmätaren !!!

• Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-03-25 09:15:40 följande:
    Haha.
    Som tur är så har jag även ett ekolod eller en,RA, Radio Altimeter som visar det exakta avståndet till marken alldeles oavsett om höjdmätaren är rätt eller fel inställd. Har även en EGPWS, Enhanced,Ground Proximity Warning System med en terrängdatabas på hela jorden som även varnar om ett berg skulle ha den dåliga smaken att ställa sig just framför mitt planSkrattande

Have a great dag själv Anton.
    Tackar Ulf...Glad

Och ja, berg kan va ett jävla aber när du ligger på finalen !!!
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-04-03 21:48:37 följande:
    Jag funderar på att vara med i tråden om vad som gör mig lycklig.

Tydligen måste man ha tillstånd att publicera bilden också, så jag ska bara dubbelkolla detta med Anton först. Men jag kommer vinna en barnvagn. Jag har tänkt skänka den till nallen, jag tror att han kommer tycka att den är mysig och lagom stor att sova i.  
    ÄLSKLING !!!

Visa du precis vilken bild du vill, det gjorde jag, blir det nåt tjafs får du ta det efteråt, liksom. Fast, jag har förmodligen redan utsetts till vinnare av tävlingen, och även jag kommer skänka vagnen till Nallen. Efter en viss nödvändig modifiering. 
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-09 12:30:33 följande:
    Jag är sjuk
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 09:07:33 följande:
    Tack Anton...
    Så lite så, Maria, hoppas du är bättre idag.....Solig
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 09:21:16 följande:

Tack men nej, jag är ännu mer förkyld idag. Stackars, stackars mig... 
    Det är synd om dig, Maria, bedtime.gifoch det vet du att jag menar.

Gurgla svalget med en rejäl klunk Whisky, som du sen sväljer ner. Upprepas 8-12 gånger i timmen. Hela dagen. Inte säkert det hjälper. Men du kommer tro det. 

Må så gott det går. 
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-04-10 09:32:57 följande:
    Haha...
    Jag har rom hemma

Jag misstänker du får ungefär samma effekt av rom, Maria...kör på det.Kaffe
Svar på tråden Trash-tråden