Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Ernst Hugo skrev 2011-12-10 12:51:57 följande:

Vad annars *L*
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 12:46:08 följande:
    Tråden har tagits över av män!!!

Heej Baloou, längesedan...
    Leker livet fortfarande? Kyss  
    Livet leker men det är lite mycket jobb o farande hit o dit Glad Nu är dottern på kalas och tvättmaskinen gör sitt jobb så jag passar på att ta en paus med er på FL.

Hur mår du själv NG? Btw fin pressbild som vanligt.Eller hur? Fromhet och kyrklighet är det man förknippar med Agri Drömmer

Skönt att höra.
    Ja det är bara bra med mig tack! 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-10 13:30:16 följande:
    Så jävla roligt var det inte.......
    Jo det var det visst Anton!

Föresten uppmärksammade Aynrand att "No country for old men" gick på TV typ...förra veckan kanske. 
    Jag antar att du inte fullföljt vår överenskommelse och sett mina rekommendationer?
    Mitt hjärta brister ju Anron
    Jag inte bara såg på, utan även bloggade om din film!

http://prydligtperverst.blogspot.com/2011/07/anton-chigurh-pa-fl-rekommenderade-en.html
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-10 13:42:07 följande:
    NÄ, DET VAR DET INTE......

Och, om du visste vad mitt samvete är kört i botten för tillfället, usch och ve, men, jag har iaf köpt hem och faktiskt bränt ut filmen, den skall nämligen beskådas på en riktig tv, så kära Maria, förlåt Anton för hans slöhet, han skall titta, lovar och svär. Har jag lovat, så har jag.

Ha nu en riktigt trevlig och härlig lördag, och så får du lov å ta dig ett ( eller 2 kanske ) helrör hyfsat rött. Som plåster på såren. Skål. Och än en gång : Förlåt.

Gravid

Köpt hem och bränt ut? ?
    Vilken/a var filmerna? Jag minns inte ens.

Jag har inga alkoholhaltiga drycker hemma, får nog passera din ladugård och främja småböndernas gårdförsäljning av närprodicerat...   

Gravid
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-10 14:03:54 följande:
    Vad tycker ni om de här benen? Om ni jämför med den förra benbilden alltså.
    Alla kvinnor bär sin skönhet.
    Jag föredrar nog de första benen men hör till de som absolut kan tycka att en stor kvinna är vacker, så jag skulle inte påstå att de är fula. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-10 14:35:18 följande:
    Tycker de första benen ser ut som de tillhör en man så jag måste säga att dessa var bättre.
    En man?
    Vad har jag missat? 
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden