• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-10-21 19:08:13 följande:
    men puss. kärleksöverösande är så mycket bättre än bråk. Anton - har du checkat din mail på senaste?
    Nä, Goding,Hjärta och jag hinner min själ inte nu direkt heller, måste logga av en stund, jag kommer kolla jävligt snart. Det kan du va säker på. 

Hörs lite senare.

PUSS... WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 19:13:10 följande:
    Åhhhh...bara för att jag gillade din rumpa?
    Det är därför, eller hur? 
    Nu var det nära att jag lät skrytsam.. Men nej, det är inte därför.. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-21 19:12:25 följande:
    Jag har inte använt min fb på något år.. så du kan ju ge mig telefonnr ist.. 
    Förvånad

Jag erhmm, jag använder inte mobiltelefon.
    Barn i Kongos gruvor bryter coltan för knappt 1 dollar om dagen för västvärldens perversitet.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-21 19:13:04 följande:
    Det där lät intressant...
    Det är det!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 19:13:10 följande:
    Åhhhh...bara för att jag gillade din rumpa?
    Det är därför, eller hur? 
    haha nu tänkte jag publicera en riktigt dum Fan-bild till dig! >.< 

Kanske inte den bästa idéen. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-21 19:17:12 följande:
    haha nu tänkte jag publicera en riktigt dum Fan-bild till dig! >.< 

Kanske inte den bästa idéen. 
    Troligtvis inte
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 19:15:46 följande:
    Förvånad

Jag erhmm, jag använder inte mobiltelefon.
    Barn i Kongos gruvor bryter coltan för knappt 1 dollar om dagen för västvärldens perversitet.
    Adressen då? Jag skall inte stå utanför och sjunga serenader och yla om hur vacker du är.. inte heller skall jag gråta och skrika och fråga om varför du hatar mig, om varför det aldrig kan bli du och jaaag! ;((
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-21 19:18:07 följande:
    Adressen då? Jag skall inte stå utanför och sjunga serenader och yla om hur vacker du är.. inte heller skall jag gråta och skrika och fråga om varför du hatar mig, om varför det aldrig kan bli du och jaaag! ;((
    Jag har ingen adress.
    Tror inte på tak över huvudet!!! 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 19:18:53 följande:
    Jag har ingen adress.
    Tror inte på tak över huvudet!!! 
    Du bor i tältet bakom busken åt höger?