• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-22 00:07:29 följande:
    Du låter inte som någon djurvän. Stackars isbjörn.

Tänk om den hade en liten unge, den kommer att sitta och gråta intill sin döda mammas kropp och till slut svälta ihjäl.   

Anton!   
    Kreatur som ser mig som ett särdeles välsmakande mellanmål har jag för vana att strypa. Ja, Älskling,Hjärta så illa är det, men jag kan trösta dig med att jag endast tagit livet utav manliga Isbjörnar eftersom samtliga har innehaft en vikt över 225 kilo, som ju är vad honorna normalt väger. "Mina" mellanmåls-sugna nallar, numera 4 till antalet, vägde runt 600 kilo, så du behöver inte oroa dig för övergivna ungar.

Lite snäll är jag faktiskt. 

Ha en bra dag, Gumman. Solig 

Noterade du att du fick en snäll SOL i stället för en hemsk arg-smiley ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-22 08:11:59 följande:
    God morgon!! Hur mår ni?

till er som förtjänar det
    Tack, Yoyna, och detsamma till dig......WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-10-22 08:11:59 följande:
    God morgon!! Hur mår ni?

till er som förtjänar det
    Puss! Kyss
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-22 08:22:22 följande:
    Anton, har du verkligen förtjänat pussar?
    Va fan är det för fråga, Yoyna !!!

Jag misstänker att det har med Isbjörnar att förskaffa. Du tycker Isbjörnar har all rätt till sina mellanmål. Även om det kanske innebär vissa problem för mig. AnnelieHjärta tycker Isbjörnar skall få äta mellanmål, oavsett vad mellanmålet består av.

Jag är faktiskt djurvän jag också. Till en gräns. 

Du får en till. För att jag tycker så mycket om dig....WetKiss.gif
  • och
    kapten howdy skrev 2012-10-22 06:57:10 följande:
    Och:  Följdfråga? Men okej då.

Fan ska jag med fåglar till i min pool? De ska skjutas. Med grovkaliber. Tillagas och ätas.
    INTE vara i min pool.

I min pool ska jag ha:
    Gummi-ankor.
    Många gummi-ankor..

Det och kanske någon snäll mullig dam som gillar att plaska.

Näe.. Prata och knulla med djur är inte riktigt min grej.

Ha nu en bra dag. Hoppas du får ditt morgonkaffe och mycket annat idag. Solig
    Hör med Agri om hon är intresserad?

Tack! Hoppas du får en fin dag med. Håll dig gärna inomhus, så inte några djur råkar illa ut. Solig
    The hard way is the right way.