• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:42:08 följande:
    Eller hur?
    ja det tycker jag

Gud vad hungrig jag är!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-10-23 19:37:58 följande:
    roliga samtal här inne....
    one shot and sleep är tecken på att man har det tråkigt....................

• Aynrand
    lille Birger skrev 2012-10-23 19:44:49 följande:

är det bara jag som tänker på sex?
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

nu skall jag äta, jag är utsvulten...............

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-23 19:43:03 följande:
    ja det tycker jag

Gud vad hungrig jag är!
    Vad vill du äta?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-10-23 19:45:46 följande:
    är det bara jag som tänker på sex?
    Ja. För oss andra har den bilden inget med det att göra.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:30:27 följande:
    Haha nu kan du också knulla i 2 timmar DW {#emotions_dlg.flower}!
    Haha, jo. Det kanske jag kunde innan också utan att veta om det.

Har undrat lite över det där faktiskt, men nu förstår jag att det handlar om vad man kallar det  
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:47:35 följande:
    Vad vill du äta?
    hela du till en början...............................
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-10-23 19:49:26 följande:
    Haha, jo. Det kanske jag kunde innan också utan att veta om det.

Har undrat lite över det där faktiskt, men nu förstår jag att det handlar om vad man kallar det  
    Haha jag tror inte att det finns någon kvinna på jorden som vill bli in- och utad i 2 timmar.
    Aj? Gäsp? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:52:01 följande:
    Haha jag tror inte att det finns någon kvinna på jorden som vill bli in- och utad i 2 timmar.
    Aj? Gäsp? 
    Precis. Det har varit min tanke det också Vilken närvaro kan det vara frågan om då liksom.