• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-10-23 13:29:16 följande:
    det är precis vad det är ...en inbjudan att lätta sitt hjärta och berätta............
    Hur bjuder du i så fall in en mullig kvinna till att klä av sig på underkroppen?
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 14:11:00 följande:
    Jag har varit med en del ganska uthålliga män faktiskt. Ca 2 timmar kanske, alltså 2 timmar utan reload .
    Jag menar det finns ju...knep och taktik för att inte komma för snabbt.

Säger kvinnan.

Undrar vad det är för knep

Får man chansen som man gäller det att passa på att spilla sin säd, ur ett evolutionsperspektiv.
    De som tar timmar på sig lär ju inte bli pappor i första taget.

Tittar man på apor går det ruggigt fort, även med mina mått mätt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-10-23 19:10:16 följande:
    Undrar vad det är för knep

Får man chansen som man gäller det att passa på att spilla sin säd, ur ett evolutionsperspektiv.
    De som tar timmar på sig lär ju inte bli pappor i första taget.

Tittar man på apor går det ruggigt fort, även med mina mått mätt.
    Haha fast nu var det ju inte det som var målet
    Mannen får väl anpassa sig efter situationen så att säga.

Eller så kan han spilla sin säd många gånger, det funkar också fint med mig. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:12:41 följande:
    Haha fast nu var det ju inte det som var målet
    Mannen får väl anpassa sig efter situationen så att säga.
    Förstår det. Undra bara hur en man är funtad som kan hålla på i två timmar. 
    Men det handlar kanske om "mind over matter"
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:12:41 följande:
    Eller så kan han spilla sin säd många gånger, det funkar också fint med mig. 
    Låter betryggande

• Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-10-23 19:17:56 följande:
    Förstår det. Undra bara hur en man är funtad som kan hålla på i två timmar. 
    Men det handlar kanske om "mind over matter"

Låter betryggande

Visst är det lite mind over matter, men så är det ju heller inte 2 -3 timmar av "in och ut".
    Nu kan jag ju inte bli för grafisk här, men sex är ju så mycket mer än penetrationsdelen. Det är ju inte flera timmar humping liksom. Mer...en kombination av...sexuella företeelser haha!
    En kvinna har 3 hål, människor har händer, munnar, tungor och ja, 2 timmar kan gå väldigt snabbt helt enkelt. 

Betryggande. Ja. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

">

Min älskling har börjat göra reklam. Han gör reklampauser till ett vått nöje snarare än en plåga.

André 3000 alltså.
    Gud...han är så snygg. 
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 19:22:43 följande:
    Visst är det lite mind over matter, men så är det ju heller inte 2 -3 timmar av "in och ut".
    Nu kan jag ju inte bli för grafisk här, men sex är ju så mycket mer än penetrationsdelen. Det är ju inte flera timmar humping liksom. Mer...en kombination av...sexuella företeelser haha!
    En kvinna har 3 hål, människor har händer, munnar, tungor och ja, 2 timmar kan gå väldigt snabbt helt enkelt. 

Betryggande. Ja. 
    Nu gav du mig ett sådant eureka moment, tack
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2012-10-23 19:28:00 följande:
    Nu gav du mig ett sådant eureka moment, tack
    Haha nu kan du också knulla i 2 timmar DW {#emotions_dlg.flower}!
  • Aynrand

roliga samtal här inne....
    one shot and sleep är tecken på att man har det tråkigt....................

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-23 19:37:58 följande:
    roliga samtal här inne....
    one shot and sleep är tecken på att man har det tråkigt....................
    Eller hur?